6 תשובות
ליפול על טסטר נחמד
לנשום עמוק
והכי גרוע שיקרה זה לא תעבור...
הכל טוב...
ולך לישון דחוף אבל!
והכי גרוע שיקרה זה לא תעבור...
הכל טוב...
ולך לישון דחוף אבל!
יש לי עוד שבוע טסט
הטיפ הכי טוב שאני יכול לתת פשוט לא לחשוב על זה ובאותו יום לנשום עמוק לשמוע מוזיקה ולתת בראש המון בהצלחה אחי
הטיפ הכי טוב שאני יכול לתת פשוט לא לחשוב על זה ובאותו יום לנשום עמוק לשמוע מוזיקה ולתת בראש המון בהצלחה אחי
תסתכל הרבה במראות, מכוניות שעוברות, מקדימה וכו', תראה שאתה ממש מודע לסביבה.
זה סימן לנהג טוב.
זה סימן לנהג טוב.
להיות רגוע
הכי חשוב להתפלל לבוחן שפוי
אחרי זה לעבוד על הקטע המנטלי לא להיכנס ללחץ יותר מדי, ואם אתה ממש בלחץ עדיף שתיסע לאט ובטוח, עדיף מלנסוע במהירות שאתה לא מרגיש בטוח בה (לא איזה 5 קמש בשביל לא לקבל הערה, תיסע במהירות שאתה מרגיש בשליטה)
מראות להסתכל כל כמה שניות, אפילו אם הכביש ריק (ליד מעברי חציה ל א להסתכל יותר מדי במראות, תשים לב שאין לך הולך רגל, מנסיון, פעם בטעות הכשלתי מישהי בטסט כהולך רגל כי היא הסתכלה על המראות במקום עליי כשהיא פנתה וקיבלה בלימה, זה היה רגע עצוב אם הייתי שם לב שהיא בטסט לא הייתי עובר בכלל)
ואם כבר מדברים אז תתפלל שהסביבה שלך תתנהג אליך יפה כנבחן, אם זה הולכי רגל שלא שמים עליך (כמוני בטעות), נהגים שעושים מה שבא להם על הכביש וחותכים אותך (בטח בשעות של 8 בבוקר, אני מופתע שעברתי טסט בשעה כזאת) ובכללי מצופה מבן אדם שעבר את גיל 16 לדעת לכבד אנשים שבטסט, אבל אל תבנה על זה כי יש אנשים שאכפת להם רק מעצמם במדינה
אחרי זה לעבוד על הקטע המנטלי לא להיכנס ללחץ יותר מדי, ואם אתה ממש בלחץ עדיף שתיסע לאט ובטוח, עדיף מלנסוע במהירות שאתה לא מרגיש בטוח בה (לא איזה 5 קמש בשביל לא לקבל הערה, תיסע במהירות שאתה מרגיש בשליטה)
מראות להסתכל כל כמה שניות, אפילו אם הכביש ריק (ליד מעברי חציה ל א להסתכל יותר מדי במראות, תשים לב שאין לך הולך רגל, מנסיון, פעם בטעות הכשלתי מישהי בטסט כהולך רגל כי היא הסתכלה על המראות במקום עליי כשהיא פנתה וקיבלה בלימה, זה היה רגע עצוב אם הייתי שם לב שהיא בטסט לא הייתי עובר בכלל)
ואם כבר מדברים אז תתפלל שהסביבה שלך תתנהג אליך יפה כנבחן, אם זה הולכי רגל שלא שמים עליך (כמוני בטעות), נהגים שעושים מה שבא להם על הכביש וחותכים אותך (בטח בשעות של 8 בבוקר, אני מופתע שעברתי טסט בשעה כזאת) ובכללי מצופה מבן אדם שעבר את גיל 16 לדעת לכבד אנשים שבטסט, אבל אל תבנה על זה כי יש אנשים שאכפת להם רק מעצמם במדינה
באותו הנושא: