10 תשובות
תלכי לראיון ותגידי שלא מתאים לך בראיון,
היי [שם המראיינת, אם את יודעת, או פשוט 'שלום'],
אני רוצה להתנצל מראש על ההודעה ברגע האחרון.
לצערי הרב, אני נאלצת לבטל את הריאיון שנקבע לנו היום למלגת פר"ח בשעה [שעת הריאיון].
הלימודים שלי הפכו להיות אינטנסיביים יותר ממה שציפיתי בתחילת הסמסטר, וכששקלתי את המחוייבות של המלגה לעומק, הבנתי שכרגע לא אוכל להתחייב לפרויקט ברמה הנדרשת ומתוך מקום שלם, וזה לא יהיה הוגן כלפי הילדים או כלפי המלגה.
אני רוצה לאחל לך המון הצלחה בבחירת המועמדים ואולי נפגש בהמשך הדרך.
שוב, סליחה על הטרחה.
תודה,
[השם שלך]
אני רוצה להתנצל מראש על ההודעה ברגע האחרון.
לצערי הרב, אני נאלצת לבטל את הריאיון שנקבע לנו היום למלגת פר"ח בשעה [שעת הריאיון].
הלימודים שלי הפכו להיות אינטנסיביים יותר ממה שציפיתי בתחילת הסמסטר, וכששקלתי את המחוייבות של המלגה לעומק, הבנתי שכרגע לא אוכל להתחייב לפרויקט ברמה הנדרשת ומתוך מקום שלם, וזה לא יהיה הוגן כלפי הילדים או כלפי המלגה.
אני רוצה לאחל לך המון הצלחה בבחירת המועמדים ואולי נפגש בהמשך הדרך.
שוב, סליחה על הטרחה.
תודה,
[השם שלך]
שואל השאלה:
תודה
אבל נראה לי שזה קצת ארוך מדי
אני דיברתי איתה לפני עשרה ימים בטלפון
אין לי מושג אפילו מי זו
דיי איזה מביך
תודה
אבל נראה לי שזה קצת ארוך מדי
אני דיברתי איתה לפני עשרה ימים בטלפון
אין לי מושג אפילו מי זו
דיי איזה מביך
אנונימית
^תהיה בטוחה שלא באמת אכפת לה וזה כמה רגעים של אינטראקציה אין סיבה להיות מובכת
שואל השאלה:
לא
אין לי עצבים ללכת עד לשם
זה רחוק, זה לקחת אוטובוס
זה מבזבז לי זמן
יש לי שיעורים
לא
אין לי עצבים ללכת עד לשם
זה רחוק, זה לקחת אוטובוס
זה מבזבז לי זמן
יש לי שיעורים
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה להגיד לה שאני לא אבוא לפגישה בסוף ושזה פחות מתאים לי
אני רוצה להגיד לה שאני לא אבוא לפגישה בסוף ושזה פחות מתאים לי
אנונימית
אז תכתבתי לה את זה לא צריך להיות נחמד באמת היא לא תזכור אותך עוד יומיים, פשוט תכתבי לה "היי לאורך הזמן הבנתי שהלימודים אינטנסייבים יותר ולכן זה לא ממש יתאים לי ביחד עם המלגה" או משהו כזה באמת שלא יהיה לה אכפת
שואל השאלה:
פדיחות
שלחתי לה
תודה לכם
פדיחות
שלחתי לה
תודה לכם
אנונימית
אל תהיה מובכת מזה אין טעם
אני חושבת שאם פשוט היית שולחת לה כמו שאמרתי לפי דעתי היא הייתה מעריכה שאת כאילו אומרת לה את הדברים האלו שזה לא הוגן כלפיי הילדים וכלפי המלגה את קונה אותה ככה וזה יכול לעזור לך אולי לפעם הבאה
באותו הנושא: