8 תשובות
שואל השאלה:
אני רוצה להתפטר ממקום שעבדתי בו אולי שבועיים בערך, השעות קשות לי וגם העבודה עצמה, איך חנסח למנהלת הודעת התפטרות יפה?
אנונימית
צאט גיפיטי מעולה בזה תבקשי ממנו
שואל השאלה:
אפשר בלי היחס מעל המצופה? חחח כי היחס גם קצת לא הכי ואו
אנונימית
בוקר טוב (השם), מה נשמע?
רציתי להגיד תודה על ההזדמנות לעבוד ב(שם החנות)... אבל אני מרגישה שזה קצת יותר מדי בשבילי מבחינת שעות והעבודה עצמה❤
ואולי תוסיפי עוד משפט שתרצי בסוף
שואל השאלה:
סבבה תודה❤
אנונימית
בכייף בהצלחהה