2 תשובות
היי המורה, המחצית עברה לי טוב.
אבל די קשה לי חברתית ואני לא מדבר/ת בשיעורים כל כך.
(מקווה שהבנתי את מה שביקשת נכון:))
היי, המחצית שלי עברה לי נהדר. אך אני מתקשה חברתית ולא מצליח לדבר בשיעור?
סורי יצא גרוע