2 תשובות
פעם שלישית גלידה
את האמת. שאת לא מרגישה שזה נכון להיות בקשר עם גבר שהוא הבן זוג של החברה הכי טובה שלך. למרות שאני לא רואה בזה דבר רע אבל אם זה מה שאת מרגישה פשוט תסבירי לו את זה
באותו הנושא: