6 תשובות
במובן מסויים בפשטות: בן
יש סיכוי כי החברות של התרופות מרוויחות מזה הרבה
כן ולא. כן מצד זה שלא מטפלים בשורש הבעיה אבל לא כי בסופו של דבר יש דברים שהרפואה הזאת מאוד מתמקצעת בהם וגם תכלס זה מונע את הבעיות הרגעיות אז....כן ולא.
כן כי בסופו של דבר הם מרווחים מזה כסף
אנונימית
לא אחי, פשוט מרפאים אלטרנטיביים שמלכלכים על רפואה קונבנציונלית ומדע אמפירי מנסים לעשות עליך כסף.
באותו הנושא: