6 תשובות
הבנתי את כאבך. חשוב למצוא דרך מכבדת לשכנע את אמך שלפעמים רפואה מערבית נחוצה. הצע לה ללכת ביחד לרופא טבעי ורופא מערבי כדי לקבל חוות דעת מאוזנת.
להתפלל
שואל השאלה:
כן זה מה שגם היא עושה ,מתפללת לקבה שירפא את אח שלי
נו באמת תגידו זה נורמלי אח שלי בן 13 לא מרגיש טוב והיא טוענת שהרופא לא יעזור לו
היא בעצמה מטפלת ברפואה משלימה כבר 27 שנה^^
עושים את ג'נסן אקלס.
ולדעתי צריך לתת לה את המרחב שלה ולתת לה להאמין במה שטוב לה כל עוד אתם גם הולכים לרופא מומחה בשביל האח וגם שהיא לא מתחילה לתת לו משקאות מוזרים של אשלגן וכו'
חחח שמע תנסה לדבר על זה עם דודה או סבא וסבתא אולי הם יכולים לעזור לשכנע אותה או לקחת אותו פשוט איתם
שואל השאלה:
אני בת^
וזה לא כרגע רלוונטי לדבר עם סבתא או משהו
וזה בכלל לא מצחיק
החחח שלך לא במקום