8 תשובות
שואל השאלה:
אבל היא גורמת לאנשים להפוך לתלותיים בתרופות
אבל היא גורמת לאנשים להפוך לתלותיים בתרופות
אנונימית
ומה רע בזה
כולם רוצים כסף. ההורים שלי לקחו אותי לרופא אלטרנטיבי שקרע אותנו במחיר של לפחות 1000 שח לטיפול באבחון מחלות דרך העין, זה לא עזר לי. אותו רופא גם ניסה לדחוף לנו את התרופות שלו במחירים גבוהים ולפתח בהם תלות. היום העולם תאב בצע
שואל השאלה:
מה רע בתלות בתרופות?
א. זה עולה הרבה כסף, שלא לכולם יש אותו.
ב. תופעות לוואי דופקות מערכות שונות בגוף
ואז נותנים עוד תרופות וזה מעגל שלא נגמר.
יפה שעשיתם מינוסים
מה רע בתלות בתרופות?
א. זה עולה הרבה כסף, שלא לכולם יש אותו.
ב. תופעות לוואי דופקות מערכות שונות בגוף
ואז נותנים עוד תרופות וזה מעגל שלא נגמר.
יפה שעשיתם מינוסים
אנונימית
אני עכשיו מורח משחה לזיהום ברגל וזה לא עושה לי כלום חוץ מאולי בחילות והרגשה מוזרה ברגל אחר כך
והרפואה גם מצילה אותי במום לב המתוקן שלי ובצליאק שלי ובעקמת ובראייה במשקפיים
והרפואה גם מצילה אותי במום לב המתוקן שלי ובצליאק שלי ובעקמת ובראייה במשקפיים
שואל השאלה:
שמחה שזה עזר לך
שמחה שזה עזר לך
אנונימית
לא כולם צריכים רפואת הצומח ולא כולם גוססים ולא לכל תרופה יש תופעות לוואי
ואני בטוח שרוב הרופאים רוצים להיות רופאים מהלב ולא רק לכסף וחלק גם עם סיפור אישי, אולי
באותו הנושא: