12 תשובות
שואל השאלה:
^בתי חולים נראים כמו שנות ה80
^בתי חולים נראים כמו שנות ה80
אנונימי
באמת שאין בעיה עם איך שהבתי חולים נראים פה
לא מובן איך אתה מצפה שהם ייראו
לא מובן איך אתה מצפה שהם ייראו
^^
לא יודע באיזה בתי חולים היית, אבל בתי החולים שאני מטופל בהם נראים מאוד אבל מאוד חדשים
לא יודע באיזה בתי חולים היית, אבל בתי החולים שאני מטופל בהם נראים מאוד אבל מאוד חדשים
שואל השאלה:
^הבית חולים הכי מפורסם בתל אביב נראה חרא
^הבית חולים הכי מפורסם בתל אביב נראה חרא
אנונימי
^
איכילוב? תלוי באיזה מחלקה, יש הרבה מחלקות חדשות שם (גם מבחינת נראות)
איכילוב? תלוי באיזה מחלקה, יש הרבה מחלקות חדשות שם (גם מבחינת נראות)
שואל השאלה:
^כן
^כן
אנונימי
אתה בטח בן 14 שלא יודע כלום מהחיים שלו
ונותן עובדות לא נכונות
תלמד רפואה ותחזור אליי
ונותן עובדות לא נכונות
תלמד רפואה ותחזור אליי
שואל השאלה:
^מה קשור גיל 14?
^מה קשור גיל 14?
אנונימי
כי למעשה אין קשר, הרפואה בישראל בהחלט מתקדמת אבל לא כולם יזכו ליהנות ממנה, הממשלה של ביבי תמיד התייחסה למערכת הבריאות כאל פח אשפה או אם תרצה, החצר האחורית של המדינה, ובאופן פרדוקסלי, בעוד שמשקיעים כל כך הרבה בביטחון כביכול כדי לחסוך חיי אדם (אם טיל שעולה מיליונים חוסך נפש אחת כולם אומרים שזה היה שווה, אבל אין בעיה שאנשים ימותו כי אין מיטה בטיפול נמרץ) הרי שההשקעה על הבריאות במערכת הציבורית משתקפת גם במצב בתי החולים הציבוריים (היה פעם שר בריאות אשר ערך טקס התרמה לשיפוץ שירותים של מחלקה בבית חולים ממשלתי) ככה זה מדינת ישראל, להבדיל מבתי החולים הציבוריים, דווקא אסותא רמת החייל ורפאל נראים טוב מאוד.
בתור אחד שמטופל בבתי החולים - בתי החולים בארץ נראים נהדר
כי יש לנו קופות חולים וזה גם בסבסוד המדינה. לא נראלי שיש קופות חולים במדינות אחרות בעולם אולי קצת.
איך אתה מצפה שבית חולים ייראה? זה מקום טיפולי זה לא אמור להיות ארמון
באותו הנושא: