11 תשובות
הכל עניין של הייגינה.
מחליפה תמיד אבל תמיד פיגמה
כנל לחזיות ובגדים וכו
סבון טוב טוב
פשוט הייגינה!!
וכמובן שהיה לי גם משחות אבל זה רק מעט מאיך שזה נעלם
רק הייגינה טובה ואפילו להגזים עזרה
ומצעים גם להחליף קבוע
שואל השאלה:
אני מחליפה קבוע הכלל
יש לי באטאקרוטן זה משחה סטוראידית שמפחיתה אקנה, רק צריך להשתמש בקביעות
שואל השאלה:
זה כמו ראקוטן?
פשוט עבר לי לבד אין לי מושג מה עשיתי
בכללח מי שמעליי סופר צודקת.
זה מאוד חשוב כי גם כשאנחנו מזיעים מצטברת המון לחות בעור וזה לא טוב.
אבל טיפים לגבי מאכלים וכאלה ממני;
לאכול חביתה או ביצים בכללי (באמת זה ממש משפר).
פחות ג'אנק פוד וגם אם כן לא להתפרע.
אני אישית שוטפת פנים רק בערב כי אם זה גם בבוקר העור שלי פיזית מתחיל להתקלף.
סבון של סרבה (באמת באמת שרואים שיפור).
מלא מים (לא כמות עצומה בבת אחת אבל כמה שאפשר, יש שינוי פצצתי אחרי שבוע).
באטאקורטן זה משחה, זה לא כמו ראקוטן, את זה באטאקורטן זה משחה זה לא כמו ראקוטן, אבל אני יודעת שלי זה עוזר ממש כאילו יש פעמים שכמה ימים והכל נעלם לי, זה יכול לחזור אבל זה לא בעיה להשים שוב, רק צריך מרשם מרופא
רקוטן עזר לי ממש
שואל השאלה:
סבבה תודה
בהצלחה3>>>