22 תשובות
הורמונים תלכי לעוד רופאה לראות האם אפשר לטפל בזה
כנראה לחץ, אולי את עומדת לקבל, אולי זה סתם התפרצות כי ככה זה ואולי זה משהו שאכלת גם אם זה הכי קטן שיש
אולי ההורמונים, אבל אני ממליצה לך ללכת לקסומטיקאית וגם לבקש ממנה המלצות לקרמים או משהו, אם היא לא עוזרת אולי תתייעצי עם עוד רופאת עור
שואל השאלה:
אבל זה כל פעם בא והולך וזה אף פעם לא היה לי ככה לפני מחזור עד לאחרונה.
גם מה שמוזר זה שאין מוגלה ממש כמו שבדכ זה אקנה בנקודות עם מוגלה.. זה יותר פצע שטחי שנראה כמו כוויה או משהו
אבל זה כל פעם בא והולך וזה אף פעם לא היה לי ככה לפני מחזור עד לאחרונה.
גם מה שמוזר זה שאין מוגלה ממש כמו שבדכ זה אקנה בנקודות עם מוגלה.. זה יותר פצע שטחי שנראה כמו כוויה או משהו
אנונימית
יש מצב זה מדברים שאת אוכלת, שימי לב לתזונה נכונה
אם זה לא זה, אז אולי תנסי מוצרי קוסמטיקה שעוזרים, ולכי לקוסמטיקאית !!
אם זה לא זה, אז אולי תנסי מוצרי קוסמטיקה שעוזרים, ולכי לקוסמטיקאית !!
בתור גבר יש לי גם אותו סיפור
שואל השאלה:
^כן אני באמת לא חושבת שזה עניין של הורמונים ושמעתי על הרבה בנים גם שמתמודדים עם משהו דומה אני פשוט לא מצליחה להבין מה הסיבה.. אם זה היה קורה בגיל 13 זה היה לי יותר הגיוני כי אז זה תקופה שלהרבה היו חצקונים ועברו
^כן אני באמת לא חושבת שזה עניין של הורמונים ושמעתי על הרבה בנים גם שמתמודדים עם משהו דומה אני פשוט לא מצליחה להבין מה הסיבה.. אם זה היה קורה בגיל 13 זה היה לי יותר הגיוני כי אז זה תקופה שלהרבה היו חצקונים ועברו
אנונימית
קרה לי המון בגיל הזה ועבר לי אחרי שסיימתי תיכון. כנראה לחץ.
אנונימית
שואל השאלה:
לחץ יכול להשפיע באמת עד כדי כך? כי זה לא שאיך שאני בימים של יותר לחץ יש לי חצקונים אבל לאורך התקופה אולי של מצב נפשי
לחץ יכול להשפיע באמת עד כדי כך? כי זה לא שאיך שאני בימים של יותר לחץ יש לי חצקונים אבל לאורך התקופה אולי של מצב נפשי
אנונימית
שואל השאלה:
גם זה לא שלחץ נעלם אני לא בלחץ מטורף מבחינת איך שאני מתמודדת לפחות
גם זה לא שלחץ נעלם אני לא בלחץ מטורף מבחינת איך שאני מתמודדת לפחות
אנונימית
אל תלכי לקוסמטיקאית
בתור מישהי שהייתה לה את הבעיה הזו פעם
לכי לרופאת עור, שתיתן לך המלצות לסבון ולמשחות
קוסמטיקאיות סתם מנסות למכור לך מוצרים שלא עובדים וטיפולים ששווים לעין
בתור מישהי שהייתה לה את הבעיה הזו פעם
לכי לרופאת עור, שתיתן לך המלצות לסבון ולמשחות
קוסמטיקאיות סתם מנסות למכור לך מוצרים שלא עובדים וטיפולים ששווים לעין
שואל השאלה:
כן.. הבעיה בכל המשחות והדברים האלה אלא אם זה מרופאה שממש בחנה- שזה טוב לסוג מסוים של פצעים ולסוג מסוים של עור, זה שלמישהו זה העביר את הפצעים תוך כמה ימים זה לא אומר שלי זה לא רק יחמיר (מנסיון)
וכשהייתי אצל רופאה שבאמת אמורה לעזור היא אמרה לי בעיקר לא לגעת ולא לשים איפור ושאין קרם שממש עוזר ועדיף פשוט לא לגעת.
ובטח האיפור מחמיר את זה אבל אני לא מסוגלת ללכת לבית ספר כשרואים ממש את הפצע :(
כן.. הבעיה בכל המשחות והדברים האלה אלא אם זה מרופאה שממש בחנה- שזה טוב לסוג מסוים של פצעים ולסוג מסוים של עור, זה שלמישהו זה העביר את הפצעים תוך כמה ימים זה לא אומר שלי זה לא רק יחמיר (מנסיון)
וכשהייתי אצל רופאה שבאמת אמורה לעזור היא אמרה לי בעיקר לא לגעת ולא לשים איפור ושאין קרם שממש עוזר ועדיף פשוט לא לגעת.
ובטח האיפור מחמיר את זה אבל אני לא מסוגלת ללכת לבית ספר כשרואים ממש את הפצע :(
אנונימית
כן יש לי תקופות שיש לי יותר ויש תקופות שיש לי פחות...
בכללי אני נגיד עד כיתה יב הייתי עושה שעווה בפנים ביב הפסקתי ונהיו לי פצעים בגלל הגילוח.
הייתי ממליץ לך לא לגעת וזה לאט לאט יעבור
בכללי אני נגיד עד כיתה יב הייתי עושה שעווה בפנים ביב הפסקתי ונהיו לי פצעים בגלל הגילוח.
הייתי ממליץ לך לא לגעת וזה לאט לאט יעבור
שונא את הפנים שלי
אני פשוט לקחתי ריקוטן, מאוד ממליצה
כאילו אפשר לומר שזה בגלל לחץ, תזונה וכל מיני דברים אבל תכלס עור שנוטה לאקנה יהיה לו אקנה גם אם תהיי רגועה ותאכלי בריא, לכן אני באמת ממליצה על ריקוטן
כאילו אפשר לומר שזה בגלל לחץ, תזונה וכל מיני דברים אבל תכלס עור שנוטה לאקנה יהיה לו אקנה גם אם תהיי רגועה ותאכלי בריא, לכן אני באמת ממליצה על ריקוטן
שואל השאלה:
אח שלי לוקח ראקוטן אבל המצב אצלו יותר גרוע מבחינת כמות הפצעים וזה שהם באמת הרבה זמן ולא עוברים, אצלי זה ממש מוזר הם עוברים וחוזרים ודי שטוחים בניגוד לרוב האקנה שראיתי.. כשהייתי אצל הרופאת עור היא לא המליצה על משהו חזק כמו ראקוטן ולאח שלי כן, אני יודעת שלא נותנים אלא אם זה משהו על חלק גדול מהפנים והרבה זמן
אח שלי לוקח ראקוטן אבל המצב אצלו יותר גרוע מבחינת כמות הפצעים וזה שהם באמת הרבה זמן ולא עוברים, אצלי זה ממש מוזר הם עוברים וחוזרים ודי שטוחים בניגוד לרוב האקנה שראיתי.. כשהייתי אצל הרופאת עור היא לא המליצה על משהו חזק כמו ראקוטן ולאח שלי כן, אני יודעת שלא נותנים אלא אם זה משהו על חלק גדול מהפנים והרבה זמן
אנונימית
האמת שהתחיל לי ממש פצעונים בתקופות יא-יב ומאז זה עבר כשסיימתי תיכון ואחכ חזר לי עכשיו במהלך השירות לאומי.. זה בא והולך.. לרוב זה עובר לבד בלי שאני עושה משהו מיוחד אבל נגיד עכשיו יש לי תקופה עם המון פצעונים ואני מנסה כמה שאני יכולה לא לשים איפור וכו... מידי פעם שמה קרם לחוץ בערב לפני השינה ומחכה שיעבור לבד
וואי אני בול באותו מצב בחיים לא היו לי חצקונים/אקנה גם לא בגיל ההתבגרות ופתאום עכשיו כשאני עוד שנייה בת 19 הופיע לי
לא אבל ראקוטן!!
גם אצלי זה ככה אני בת 19 לקראת גיל 18 התחילו לי התפרצויות זה היה בהתחלה בקטנה ונהיה יותר גרוע עם הזמן למזלי זה לכי ספציפית ולא על כל הפנים וזה נרגע בעיקר שאמא שלי עושה לי טיפול פנים (היא קוסמטיקאית)
אז ממליצה לך ללכת לקוסמטיקאית תוודאי שהיא טובה כי יש כאלה שלא יודעות באמת מה הן עושות
אז ממליצה לך ללכת לקוסמטיקאית תוודאי שהיא טובה כי יש כאלה שלא יודעות באמת מה הן עושות
האמת שאני בתקופה שיש לי ממש פצעונים במצח. הייתי מסתירה תקופה עם קונסולרי כי היה לי קשה לצאת בלי ועכשיו אני מנסה לא להתאפר.. בערב שוטפת את הפנים טוב טוב עם תרחיץ פנים שטוב לפנים עם פצעונים ושמה קרם לחות מקווה שיעבוד
אנונימית
אישית שהלכתי לרןפא עור הוא נתן לי משחה שבלי עין הרע עוזרת רצח
אולי תשאלי את הרופאה אם יש איך לטפל בזה?
אולי תשאלי את הרופאה אם יש איך לטפל בזה?
באותו הנושא: