22 תשובות
בעקרון אני כבר שנים עם הבעיה הזו ואני רואה שהולך ומשתפר לי
בעקרון לשתות כמה שיותר מים זה הפתרון הגדול
ולאכול כמה שפחות מאכלים שיש בהם כמות גדולה של שמן וסוכר
יש כל מיני קרמים שמקלים על זה ואני מאוד ממליצה אבל בדרכ לא צריך להגזים עם כל הסרומים כי זה לא מה שהפנים צריכות
היגיינה - להחליף ציפה כל כמה ימים את חייבת זה עוזר ברמות וגם להמנע ממגע מלוכלך מהטלפון או בזכוכית שת האוטובוס נגיד.
כשאת שוטפת פנים תייבשי עם נייר סופג או טישו
אם יהיו לי עוד טיפים נוספים אכתוב לך
היי מה שעזר לי זה כל ערב ככה:
לשטוף פנים עם סבון
למרוח משחה "אדפרין" על כל האזורים של העור שאת יודעת שיש לך שם אקנה גם אם כרגע אין שם פצעונים(אצלי זה כל הפנים אז פשוט מרחתי את המשחה לגמרי על כל הפנים)
אחרי שזה מתייבש שימי "דואק" או "תרוקלינדין" נקודתית על פצעונים שקיימים
פשוט תתמידי כל ערב עד שאת רואה שמשתפר לי לקח בערך שבועיים עד שהתחיל שיפור, ועכשיו כבר אין לי כלום
אנונימית
אני לא חושבת שזה נכון
לכל אחד זה שונה
בגלל זה יש מלא מלא המלצות ולא הכל זה מתאים לעור פנים אקנתי
לכל אחד ואחת יש עור פנים שונה ולכן לא לכל אחד מתאים ראקוטן
לאחותי זה הצליח ולידיד שלי עדיין נשאר אקנה על אף שהוא לקח ראקוטן
יש את הדברים הבסיסיים שלא דורשים להוציא כסף שהייתי ממליצה לך לנסות כהתחלה (ברור שיהיה לך גם מהצד קרם פנים סבון וכמובן כמובן שקרם הגנה) ותראי איך זה משפיע עלייך
מה לא נכון?
אנונימית
לקנות את כל החומרים האלו
מי אמר שזה עוזר לכל אחד?
לא אומרת שזה לא יעזור לה כן? אבל זה לא בטוח בכלל
לפעמים חומרים כאלו יכולים רק להזיק ולכן עדיף ללכת בדרך הפשוטה קודם כל
אמא שלי רופאה והיא נתנה לי את המשחות האלה והעובדה היא שהן עזרו לי ועכשיו הפנים שלי חלקות
אנונימית
גם לי זה היה והעור שלי היום כמעט חלק ולקח לי שנתיים למצוא מוצרים שמתאימים לי לעור
אני ממש ממליצה על סבון עץ התה
וגם חשוב מאוד מאוד תזונה ופחות שוקולדים והרבה הרבה מים
אם ניסית הכל ושום דבר לא עזר זה כנראה חוסר איזון הורמונלי, לי גלולות העביר
הדבר העיקרי שעזר לי זה להפסיק לאכול בשר וחלב , כל המשפחות והתכשרים שניסיתי לא עזרו באמת ורק כששיניתי את התזונה הפנים שלי נהיו חלקות
אנונימית
תקשיבי בתור אחת שהיה לה אקנה הוצאתי אלפי שקלים על מוצרים כלום לא עזר ואם להיות כנים לא באמת הבנתי בזה ותמיד אמרו לי שזה יעבור אחרי גיל ההתבגרות (לא עברתי את גיל ההתבגרות עדיין) אבל מה אני אחכה כיאלו שאני בת 25? לא. ורציתי לקחת רקוטאן אבל אסור לי אז חיפשתי קוסמטיקאית טובה באמת חרשתי את האינסטגרם עד שמצאתי קוסמטיקאית טובה זה באמת מציל יקר אבל מציל מהטיפול הראשון ראיתי שיפור וברוך ה לא חזרתי להתפרצויות אקנה מאז כן חצ'קון פה ושם אבל זה טבעי באמת פשוט ממליצה לך ללכת לקוסמטיקאית אם את רוצה המלצה תגידי אני אגיד לך אצל מי אני
אנונימית
כמה זמן לקחת רקוטן? אני לקחתי חצי שנה בגיל 18 וזה עבד כמו קסם
האמת שבחיים לא סבלתי מאקנה והתחיל לי בשירות לאומי לפני כמה חודשים ועד עכשיו סובלת מזה קצת..
אני אישית הלכתי לרופא עור ונתן לי משחה בשם "אפידו" הבנתי שגם "דואק" טוב אבל זה רק בהמלצה של רופא עור.
בערב אני שוטפת את הפנים עם תרחיץ ומנגבת את הפנים רק עם נייר ואחכ שמחה את המשחה.. בבוקר שוב שוטפת עם תרחיץ שמה קרם לחות ואחכ מאוד חשוב קרם הגנה.
מה שראיתי שמאוד משפיע זה לשתות המון מים זה ממש חשוב, להחליף מצעים וכו בתדירות גבוהה ולהשתדל כמה שיותר לאכול בריא..
כל כמה חודשים הולכת שוב לרופא עור לביקורת
לקחתי ראקוטן למשך כמה חודשים
העלים לי הכל, לגמרי
ואז התחילו לי התפרצויות של מלא חצקונים כל כמה זמן לתקופות ארוכות.
בעיקרון, מה שעזר לי זה נטו התמדה של סקין קר עם חומצות פעילות ולנגב פנים רק עם נייר, לא מגבת.
אני שמה בבוקר חומצה סליצילית וניאצינמיד (וקרם הגנה כי החומצות הפעילות גורמות לרגישות בעור)

ובערב מן משחה כזאת מהסדרה החדשה של ניוואה (8% חומצה סליצילית, ניאצינמיד וחומצה גליקולית).

כל עוד את מתמידה (גם כשאת גמורה מעייפות) זה יעשה לך פלאים
^^אפידו נדיר רצח לחצ'קונים נקודתיים
אנונימית
בתור גבר עם אקנה יש לך שלוש דרכים
דרך אחת קוסמטיקאית שתעזור לך לטפל בחצ'קונים.
דרך שנייה להשתמש בתרופות שיפגעו לך בגוף אבל ימנעו חצ'קונים
דרך שלישית להשתמש במכשירים שיהרסו לך את העור אבל יפטרו מהחצקונים
אני עושה את הדרך הראשונה
אנונימי
חצקונים יצאו לך, יש לך מחזור חודשי, ההורמונים שלך משתנים, זה קורה
גם אני עם גלולות (שלרוב לפחות עוזרות עם חצקונים) העור שלי בדרך כלל נקי (בעזרת הגלולות בין היתר, בשיא גיל ההתבגרות הוא נראה נורא) וכן יוצא לי פה ושם חצקונים כי ככה זה עובד.
את לא יכולה לעשות ש"לא יהיו בכלל אף פעם" - את בנאדם ואם לדייק את אישה וזה לא ריאלי לצפות שלא יצא לך.
את רק יכולה לבדוק איך לטפל בהתפרצות, ובמקרה כזה אמליץ ללכת לקומסטיקאית שתכיר את סוג העור שלך ותמליץ על תכשירים בהתאם.
אנונימית
^^^האמת שכן הוא עזר לי לאחר תקופה.. הלכתי אח"כ לרופא עור והחליף לי למשחה קצת יותר חזקה אבל הוא עזר לי ממש
את משתמשת בעוד חומרים מלבד ראקוטן?
אנונימית
הלכתי לקוסמטיקאית וזה עזר לי עכשיו אין לי חצ'קונים
אבל לא בטוח שזה יעזור גם לה
יש אדם שהוא ככל הנראה מעל המשקל הרצוי
והוא מנסה דיאטה שמומלצת על ידי הדיאטנית שלו
מה אמר שזה בהכרח יצליח?
יכול להיות סיכוי גבוה שלא בגלל המטבוליזם שלו שהוא שונה משאר האנשים וצריך טכניקה שונה
לא על כל האנשים זה עובד אותו הדבר
אם זה היה עובד ככה כל הבעיות בעולם היו נפתרות רק בדרך אחת בלבד
לשתוף את הפנים עם הד אנד שולדרס וסודה לשתיה
סמכי עליי
אנונימית