3 תשובות
האצת אני לוקחת ראקוטן כי כלום לא עזר לי לפצעונים
יש אצ הסבון דרמקסול אני חושבת של דר פישר בסופר פארם אני חושבת שהוא נמצא בבית מרקחת אבל בלי מרשם והוא ממש ממש טוב זה מה שהרופאי עור מביאים ויש גם אקניל שמומלץ להשתמש בו רק פעם אחת ביום כי הוא מייבש (בכללי עדיף להשתמש בסבון פנים רק פעם אחת ביום בלילה) ובבוקר להשתמש במי פנים עם צמר גפן במקום
וקרם לחות תנסי של ניוטרגינה היידרו בוסט גל קרם
משחה נקודתית כלשהי בלילה אחרי קרם וסבון
ומי פנים של ביודרמה בבקבוק בצבע אדום שקוף אחרי סבון
לשתות הרבה מים לא לגעת בפנים לנגב את הפנים עם מגבת נקייה אחרי שאת שוטפת זה חשוב ולהקפיד לא לאכול שטויות
אנונימית