13 תשובות
שואל השאלה:
תמיד יהיה הפגנות השאלה על מה
תמיד יהיה הפגנות השאלה על מה
על הממשלה, בלי קשר לחטופים
אנונימי
כנראה יחפשו אשמים
שואל השאלה:
^^^^ישן מידי
^^^^ישן מידי
על הממשלה,
כאילו אני אגיד לך, הממשלה גרמה ל7.10 מי יעצור אוצה מלעשות משהו כזה שוב?
בגלל זה הם עדיין מנסים להפיל את הממשלה
בגלל זה הם עדיין מנסים להפיל את הממשלה
אנונימית
שואל השאלה:
ברור ידוע שהממשלה ביקשה מחמאס לבוא לטבוח באזרחים
ברור ידוע שהממשלה ביקשה מחמאס לבוא לטבוח באזרחים
רפורמה משפטית?
על הממשלה
על ביבי המסכן שלי
אם לא יקרה כלום לא יהיה הפגנות.
ביבי היה בשלטון ב16 מתוך 18 השנים שחמאס שלט בעזה כולל בשביעי לאוקטובר.
כן, חלק גדול מהמצב עכשיו זה באחריותו
כן, חלק גדול מהמצב עכשיו זה באחריותו
אנונימי
^אבל יאמר לזכותו שהוא נורא התפקח מאז
עד שהוא עשה עסקה כזאת נוראית ונכנע ללחץ של עינב צנגאוקר
עד שהוא עשה עסקה כזאת נוראית ונכנע ללחץ של עינב צנגאוקר
אנונימי
באותו הנושא: