4 תשובות
עכשיו זה טיפה מיותר אבל כשזה היה לפני חצי שנה בערך זה היה מעולה. הלכתי לשם
נזק עצום למדינה
סינוואר חוגג על זה.. יודעים מה אפילו זורם איתכם, אין לי בעיה שיהיו הפגנות אבל שיבקשו לחץ על החמאס עד שישתינו מהפחד של הטנקים והתמרון הקרקעי
ולא עסקה עכשיו עכשיו, אתם יודעים טוב מה היה בעסקת שליט, הדפקט שמנהל מו"מ עכשיו זה אחד מהם ששחורר!אנחנו צריכים להכתיב את הקצב של המלחמה ולא הם 4 חודש אחרי..
סינוואר חוגג על זה.. יודעים מה אפילו זורם איתכם, אין לי בעיה שיהיו הפגנות אבל שיבקשו לחץ על החמאס עד שישתינו מהפחד של הטנקים והתמרון הקרקעי
ולא עסקה עכשיו עכשיו, אתם יודעים טוב מה היה בעסקת שליט, הדפקט שמנהל מו"מ עכשיו זה אחד מהם ששחורר!אנחנו צריכים להכתיב את הקצב של המלחמה ולא הם 4 חודש אחרי..
הכרחיות
הפגנות אנטי פאשיסטיות תמיד מבורכות, רק חבל שהרבה מהמפגינים הם עדין ליברלים וניאוליברלים, אז גם אם הם היו בשלטון לא היה משתנה הרבה
באותו הנושא: