התחברות הרשמה

מה דעתכם על ההפגנות בקפלן?

15 ביוני 2024, 13:07
הפגנותפוליטיקהתל אביב    
4 תשובות
מיותרות
ה
המתנקש הפלסטיני
כל הכבוד להם
ב
בוּלשׂיט
איך הכנופייה הזו אוהבת להגיד? "בושה! בושה! בושה!"
ג
ג'ף מנגום
אין לי ממש דעה מגובשת לגבי ההפגנות אבל אני חושב שנכון לעכשיו, אף אחד לא זקוק להן.
"
"ילד פרח"
באותו הנושא:
לדעתכם ההפגנות בקפלן מוגזמות?
מה אתם חושבים על ההפגנות בקפלן?
שווה לבוא היום להפגנה בקפלן?
יודעים עד מתי תימשך ההפגנה היום בקפלן
כדאי לי להדפיס חולצה שכתוב עליה "אני מחפש זוגיות עם בחורה ליברלית ונאורה שהולכת להפגנות בקפלן"?
לדעתכם המשטרה הפעילה כח בלתי סביר בהפגנה שהייתה נגד הממשלה בקפלן לפני יומיים?
יש היום הפגנה של השמאל בקפלן?
מה אתם חושבים על ההפגנות בקפלן?
עדיין יש הפגנות בקפלן או שנגמר?
תהיה הפגנה היום בקפלן?
האם ההפגנה בתאריך 11.7 בקפלן הייתה הפגנה חוקית?