4 תשובות
מיותרות
כל הכבוד להם
איך הכנופייה הזו אוהבת להגיד? "בושה! בושה! בושה!"
אין לי ממש דעה מגובשת לגבי ההפגנות אבל אני חושב שנכון לעכשיו, אף אחד לא זקוק להן.
באותו הנושא: