24 תשובות
שכרגע לא צריך את זה אבל בתקופה שזה היה זה היה בסדר גמור
בזבוז זמן
איו
^יש
אנונימי
שואל השאלה:
^ נראה לי היא התכוונה איו כאילו איכ. אבל לא בטוחה
אנונימית
לא נראה לי
אנונימי
ברור שאיכ אני לא סובלת שמלאנים
^סך הכל דעה שונה
שואל השאלה:
תלוי עד כמה שמאלנים כי חלק מהם הורסים את המדינה שלנו
אנונימית
לא, יש הבדל גם כלהיות שמלאני או שלא לאהוב את ביבי
^^דעות כאלה הורסות את המדינה. אנחנו כולנו יהודים
שואל השאלה:
^ איזה דעות?
אנונימית
שלהגיד שקבוצה מסויימת של אנשים הורסים את המדינה רק בגלל שאת לא מסכימה איתם
למה אתה מגדיר את עצמך כשמלאני? מה האידאולוגיה שלך
אין לי מושג תאמת. אולי מרכז או אפילו ימני
לפני ה7 באוקטובר כל ההפגנות של השמלאנים הרסו לגמרי את המדינה וזה גרם לנתק והחמאס ראה את זה כחולשה לעם שלנו והם קיבלו אומץ רציני, זה גם חלק גדול
שואל השאלה:
אמרתי תלוי עד כמה שמאלנים כי יש עדיין שמאלנים שחושבים שאפשר לחיות בשלום עם הפלסטינים ורוצים עדיין מדינה ל2 עמים גם אחרי השבעה באוקטובר. עם אנשים כאלה אני בחיים לא אסכים סורי נוט סורי. כולם היו רוצים שלום אבל מי שעוד מאמין בזה הוא פשוט תמים ונאיבי
אנונימית
אוקיי
^^^אבל גם ימנים היו בהפגנות. אומנם חלק קטן אבל גם ימנים
צודק אבל השמלאנים התחילו עם כל זה והם החלק הגדול
שואל השאלה:
ואנשים שמנצלים את ההפגנות להחזרת החטופים לפירוק הממשלה. אמנם ביבי לדעתי צריך להתפטר כן? אבל הממשלה הימנית נחוצה במיוחד עכשיו
אנונימית
וזה עדיין לא היה מגיע לרמה של ההפגנות של השמלאנים
מסכים לגמרי. אני לא הלכתי להפגנה אחת שלהם
זאת פשוט שנאת ימין ודתיים מוגזמת כבר אין שם שום קשר לאידאלים