44 תשובות
זה היה לפני המלחמה על הרפורמה עכשיו זה על החטופים אבל בפועל מגיעים לשם מלא שמפגינים על פוליטיקה ולהעיף את ביבי
כל פעם משהו אחר
על זה שהם שונאים את ביבי
על החזרת החטופים וסיום המלחמה.
בשנה וחצי האחרונות בעיקר בעד עסקת חטופים, לפני זה על הרפורמה המשפטית
שואל השאלה:
אז כאילו מה זה אומר "קפלניסטים" כאילו יש מלא אנשים שמשתמשים בזה כגנאי מה הכוונה כאילו?
אז כאילו מה זה אומר "קפלניסטים" כאילו יש מלא אנשים שמשתמשים בזה כגנאי מה הכוונה כאילו?
אנונימית
אנשים משועממים חסרי חיים שבאים לעשות הפגנות להפיל את ביבי כל פעם במסווה של משהו אחר
^^ההפגנות הן נגד הממשלה הנוכחית וביביסטים חושבים שכל מי שנגד ביבי הוא שמאלני בוגד עוכר ישראל אז הם שונאים קפלניסטים
בגדול זה לנסות להפיל את הממשלה בהסוואה של הפגנה לעסקת חטופים וסיום הלחימה בלי הכרעה
צריך ממשלה שמאלנית ציונית שאוהבת את ישראל במקום הימנים הביביסטים.. ביבי ראש הממשלה הכי גרוע שהיה כאן.. למה הוא לא מחזיר עוד את החטופים ??
^אולי ביבי ראש ממשלה גרוע אבל לדעתי גם כל השמאל
להפיל את הממשלה בעיקרון
ההפגנות התחילו שנה לפחות לפני השביעי לעשירי ומאז שהשביעי לעשירי קרה הם משתמשים בחטופים כתירוץ
ההפגנות התחילו שנה לפחות לפני השביעי לעשירי ומאז שהשביעי לעשירי קרה הם משתמשים בחטופים כתירוץ
^^
הם לא משתמשים בחטופים כדי לעשות את ההפגנות.
החטופים הם הסיבה שההפגנות נמשכות
לעניות דעתי מה7 באוקטובר עד נובמבר ההפגנות נפסקו
הם לא משתמשים בחטופים כדי לעשות את ההפגנות.
החטופים הם הסיבה שההפגנות נמשכות
לעניות דעתי מה7 באוקטובר עד נובמבר ההפגנות נפסקו
הם כן
כי הם התחילו את ההפגנות הרבה לפני שקרה השביעי לעשירי
כי הם התחילו את ההפגנות הרבה לפני שקרה השביעי לעשירי
עדיין הם שינו
יש דבר כזה שנקרא שינוי אידאלים בעקבות מצב ביטחוני
נ.ב אם תשימי לב כתבתי מה7 זאת אומרת שידעתי שהיה הפגנות לפני
יש דבר כזה שנקרא שינוי אידאלים בעקבות מצב ביטחוני
נ.ב אם תשימי לב כתבתי מה7 זאת אומרת שידעתי שהיה הפגנות לפני
אנשים מפגינים כי אמא שלהם אמרה להם לצאת לישאוף אוויר והם לא רוצים להישתעמם בחוץ
סתם סתם על החטופים וכו'
סתם סתם על החטופים וכו'
^^^אפשר להיות נגד יותר מדבר אחד את יודעת, לפני המלחמה ההפגנות היו רק פוליטיות אבל עכשיו יש דברים יותר חשובים ודחופים
שהיו מפגינים על העלאת מחירים כמו שהם מפגינים על שחרור החטופים..
אנונימית
מפגינים נגד ביבי, הם משתמשים כל פעם במשהו אחר, פעם הם השתמשו ברפורמה, ואחר כך הם השתמשו בחטופים, לאחרונה הם משתמשים במורים.
המטרה היא אותה מטרה, אבל הם כל פעם מנצלים מישהו אחר למטרה שלהם.
המטרה היא אותה מטרה, אבל הם כל פעם מנצלים מישהו אחר למטרה שלהם.
לפני המלחמה על הרפורמה עכשיו כביכול בעד עסקה ונגד פיטורי ראש השב"כ אם תשאלי אותי מה פשוט נגד נתניהו
אנשים מפגינים להחזרת החטופים
וברור שהרבה גם יפגינו להעיף את ביבי
וזה מובן סך הכל..
לאנשים שמהללים את ביבי
עד שלא יחטפו להם בן אדם קרוב
הם לא יבינו את הכאב של המשפחות
ואם היו חוטפים להם מישהו קרוב גם הם
היו כועסים על ההפקרה
על העצימת עין
ושואלים שאלות של: איך זה קרה?
איפה הם היו 12 שעות?
איך החטופים לא בבית כבר יותר משנה?
ועוד המון שאלות אחרות
(הכותבת אינה מפגינה היא פשוט
חושבת בהיגיון ובגדול שונאת פוליטיקה
אין דבר כזה ימין ושמאל
זה סתם עוד משהו שמאוד מצליח לפילוג)
ביי
וברור שהרבה גם יפגינו להעיף את ביבי
וזה מובן סך הכל..
לאנשים שמהללים את ביבי
עד שלא יחטפו להם בן אדם קרוב
הם לא יבינו את הכאב של המשפחות
ואם היו חוטפים להם מישהו קרוב גם הם
היו כועסים על ההפקרה
על העצימת עין
ושואלים שאלות של: איך זה קרה?
איפה הם היו 12 שעות?
איך החטופים לא בבית כבר יותר משנה?
ועוד המון שאלות אחרות
(הכותבת אינה מפגינה היא פשוט
חושבת בהיגיון ובגדול שונאת פוליטיקה
אין דבר כזה ימין ושמאל
זה סתם עוד משהו שמאוד מצליח לפילוג)
ביי
אנונימית
^אל תבלבלי ת'מוח אין לך מושג מה זה אומר לאבד בן משפחה בגלל איזה מחבל מטומטם
^^ נכון אין לי מושג
וזה שגם אחרי שאתה מאבד אדם
אתה בוחר לראות את זה שזה היה מחבל
במקום לראות גם את המסביב של התמונה
אני לא אהיה מופתעת אם אתה אחד מאלה שמאשימים את התצפיתניות האמיצות שלנו
ושוב, זה לא היה קורה אם לא היו מפקירים
12 שעות ללא שום כוח שהגיע לעוטף
ברצינות מילא שעה שעתיים אבל מדובר כאן שעות על גבי שעות שהעוטף היה בתוך מתקפה ללא שום עזרה, אז לא זה לא בגלל מחבל
זה בגלל הבכירים במדינה
(וכן כולל ביבי) שנתנו לזה לקרות
חלק מהתפקיד שלהם זה לגרום שפאשלות כאלה לא יקרו
וזה עובדתי כבר שה7 לאוקטובר היה ידוע שיקרה.. היו הרבה סימנים ומה לא
זה חד משמעית הפקרה
ואני לא שמה את האצבע רק על ביבי
אני שמה אותו על כל מי שאחריי לביטחון המדינה.
וזה שגם אחרי שאתה מאבד אדם
אתה בוחר לראות את זה שזה היה מחבל
במקום לראות גם את המסביב של התמונה
אני לא אהיה מופתעת אם אתה אחד מאלה שמאשימים את התצפיתניות האמיצות שלנו
ושוב, זה לא היה קורה אם לא היו מפקירים
12 שעות ללא שום כוח שהגיע לעוטף
ברצינות מילא שעה שעתיים אבל מדובר כאן שעות על גבי שעות שהעוטף היה בתוך מתקפה ללא שום עזרה, אז לא זה לא בגלל מחבל
זה בגלל הבכירים במדינה
(וכן כולל ביבי) שנתנו לזה לקרות
חלק מהתפקיד שלהם זה לגרום שפאשלות כאלה לא יקרו
וזה עובדתי כבר שה7 לאוקטובר היה ידוע שיקרה.. היו הרבה סימנים ומה לא
זה חד משמעית הפקרה
ואני לא שמה את האצבע רק על ביבי
אני שמה אותו על כל מי שאחריי לביטחון המדינה.
אנונימית
הפגנות חשובות מאוד
על החזרת החטופים והורדת ביבי ושלטון הימין המשיחי הקיצוני והמסוכן שגורם לקרע בעם
על החזרת החטופים והורדת ביבי ושלטון הימין המשיחי הקיצוני והמסוכן שגורם לקרע בעם
אנונימי
וסיום המלחמה גם ^
צריך שלום..
צריך שלום..
תגידי ה7 באוקטובר עדיין לא נתן לך
סטירת התעוררות? איזה שלום תגידי לי??
משום מקום חצי עזה נכנסה למדינה שלנו
עם קביים, חמורים, טרקטורונים ומה לא
והתחילו לירות ולשרוף משפחות שלמות
ביניהם נשים בהריון ילדים ותינוקות
את על קו השפיות? שואלת ברצינות
סטירת התעוררות? איזה שלום תגידי לי??
משום מקום חצי עזה נכנסה למדינה שלנו
עם קביים, חמורים, טרקטורונים ומה לא
והתחילו לירות ולשרוף משפחות שלמות
ביניהם נשים בהריון ילדים ותינוקות
את על קו השפיות? שואלת ברצינות
אנונימית
אנשים שבאים להפגין למען החטופים והמצב במדינה,אבל לימנים/ביביסטים זה לא כזה מתאים אז הם מפיצים רעל ומבלבלים את השכל עליהם
כדי שהביביסטים החסרי חיים והשכלה יבכו בצד
אבל בתכלס בשביל החטופים פשוט זה לא מעניין את הצד הימני במפה
אבל בתכלס בשביל החטופים פשוט זה לא מעניין את הצד הימני במפה
6^
לא את מט!מטמת לגמרי
אני מנחשת שאת מהמפגינות בחיפה
"די לר צח ילדים בעזה"
מביכה אחת
לכי לתושב עזה נראה אותך נשארת בחיים
חיה באשליות
לא את מט!מטמת לגמרי
אני מנחשת שאת מהמפגינות בחיפה
"די לר צח ילדים בעזה"
מביכה אחת
לכי לתושב עזה נראה אותך נשארת בחיים
חיה באשליות
מה קרה לימנים /ביביסטים שנפגעים מהדעה שלי ומקללים אותי וואי
אל תתני להם במה,יש להם אגו רגיש הלב שלהם נשבר שמדברים על השליט שלהם
מילה אף אחד לא נפגע מאך די להיות אובססיבית לערבים כפר
אנונימית
^^^ נקרעת מצחוק שעל זה שאני מודעת למציאות לאומתך ולאומת החברה שבאה להגנתך אתן נעלבות ויוצאות עליי
לכו לעזה ילא מחוברות בש*ט
ושוב, אני לא ימנית אבל גם לא שמאלנית
אז סתמ! 3>
לכו לעזה ילא מחוברות בש*ט
ושוב, אני לא ימנית אבל גם לא שמאלנית
אז סתמ! 3>
הפגנות למען השלום ונגד המלחמה המיותרת הזאת שגורמת להרס ודם
אנונימי
לפני המלחמה על הרפורמה המשפטית
עכשיו זה על החזרת החטופים ולקיחת אחריות על המחדל
עכשיו זה על החזרת החטופים ולקיחת אחריות על המחדל
ביבי
ושומעים שמאלנים?
ביבי שמאלן שעשה בדיוק את המדיניות שאתם רציתם
מספיק לראות כותרות ב ערוץ 13 והארץ אחרי כל סבב מאז עופרת יצוקה שמדברים עם שקט ייענה בשקט ושצריך לתת להם חיים טובים. נכון שביבי עושה את עצמו ימני אבל הוא עשה את מה שאתם רציתם אז מאיפה הפריוולגיה להגיד שהייתם עושים יותר טוב
ושומעים שמאלנים?
ביבי שמאלן שעשה בדיוק את המדיניות שאתם רציתם
מספיק לראות כותרות ב ערוץ 13 והארץ אחרי כל סבב מאז עופרת יצוקה שמדברים עם שקט ייענה בשקט ושצריך לתת להם חיים טובים. נכון שביבי עושה את עצמו ימני אבל הוא עשה את מה שאתם רציתם אז מאיפה הפריוולגיה להגיד שהייתם עושים יותר טוב
אנונימית יקרה ^__^ לעומתך** ולעומת** את בטוחה בכלל שאת בת 24?^
כמה אנשים ממורמרים שנפגשים שם שמשעמם להם
אתם צריכים להבין שלא כל מה שרוצים מקבלים ויש דברים שלוקחים זמן ואי אפשר להחזיר את החטופים במכה אחת אלא אם כן נעשה מצור אמיתי על עזה כולל נשים וילדים וסיפוח שטחים על כל יום שהם לא חוזרים.
הבסיס של משא ומתן זה לגרום לצד השני לרצות לחתום על עסקה. אני לא רואה איך מישהו שמקבל כל הזמן מקדמות ירצה לחתום על עסקה אם הוא ממשיך לקבל מקדמות
הבסיס של משא ומתן זה לגרום לצד השני לרצות לחתום על עסקה. אני לא רואה איך מישהו שמקבל כל הזמן מקדמות ירצה לחתום על עסקה אם הוא ממשיך לקבל מקדמות
אנונימי
^^^
זה בסדר את לא צריכה לדאוג לי
זאת שגיאת כתיב ספיציפית עם המילה הזאת
ועוד לא יצא לי להיכשל בחיים בגלל זה
אבל הייתי דואגת יותר אם הייתי בעד שלום עם חיות אדם שבעד למחוק אותנו ומוכנים לעשות הכל בשביל לקבל את המדינה הזאת לעצמם
זה בסדר את לא צריכה לדאוג לי
זאת שגיאת כתיב ספיציפית עם המילה הזאת
ועוד לא יצא לי להיכשל בחיים בגלל זה
אבל הייתי דואגת יותר אם הייתי בעד שלום עם חיות אדם שבעד למחוק אותנו ומוכנים לעשות הכל בשביל לקבל את המדינה הזאת לעצמם
^22
מאיפה לך מה הדעות שלי. די לחרטט. אני בניגוד אליך *כן* איבדתי משפחה
אני לא מאשים את התצפיתניות. הן היזהירו שבועות לפני. הן בדרג הנמוך.
אני מאשים ראשי מערכת הביטחון שהרדימו אותנו ואת הדרג המדיני, ונהג ברפיסות ובאוזלת יד כלפי מחבלים.
אני מאשים את הקפלניסטים. שעוררו והרבו השיח מפלג ונוטף שנאה, על אף שרובנו יכולים לחיות כעם אחד למרות הדעות השונות.
אני מאשים אהרון ברק, שהחליש את עוצמתו, נחישותו וטוהר מטרותיו של צה"ל, ואבי הקונספירציה.
אני מטיל אחריות על על הממשלה, שהמלחמה קרתה במשמרת שלהם.
ולשאלה, עצם זה שבדיוק אותם אנשים שהפגינו בזמן הרפורמה, מפגינים בקפלן 'עבור החטופים', מוכיחה שכל ההפגנות הן בדיוק למטרה אחת - הפלת הממשלה.
יש משפחות חטופים רבות, שלא מסכימות עם מי שנקראים 'משפחות החטופים'. כשאומרים 'משפחות החטופים', שוכחים שאלו לא כל המשפחות.
עיינו ערך 'פורום הגבורה'
מאיפה לך מה הדעות שלי. די לחרטט. אני בניגוד אליך *כן* איבדתי משפחה
אני לא מאשים את התצפיתניות. הן היזהירו שבועות לפני. הן בדרג הנמוך.
אני מאשים ראשי מערכת הביטחון שהרדימו אותנו ואת הדרג המדיני, ונהג ברפיסות ובאוזלת יד כלפי מחבלים.
אני מאשים את הקפלניסטים. שעוררו והרבו השיח מפלג ונוטף שנאה, על אף שרובנו יכולים לחיות כעם אחד למרות הדעות השונות.
אני מאשים אהרון ברק, שהחליש את עוצמתו, נחישותו וטוהר מטרותיו של צה"ל, ואבי הקונספירציה.
אני מטיל אחריות על על הממשלה, שהמלחמה קרתה במשמרת שלהם.
ולשאלה, עצם זה שבדיוק אותם אנשים שהפגינו בזמן הרפורמה, מפגינים בקפלן 'עבור החטופים', מוכיחה שכל ההפגנות הן בדיוק למטרה אחת - הפלת הממשלה.
יש משפחות חטופים רבות, שלא מסכימות עם מי שנקראים 'משפחות החטופים'. כשאומרים 'משפחות החטופים', שוכחים שאלו לא כל המשפחות.
עיינו ערך 'פורום הגבורה'
הם בעצמם לא יודעים
^מסכימה ומחזקת
^מסכימה ומחזקת
^^פורום תקווה זה של החטופים
פורום הגבורה זה משפחות הנופלים
פורום הגבורה זה משפחות הנופלים
^
נכון, טעות שלי.
נכון, טעות שלי.
באותו הנושא: