6 תשובות
אני לא בטוחה שזה נחשב בעיה הורמונלית אבל התחלתי לקחת בגלל מחזור לא סדיר (היה לי חודשיים ברצף) ואקנה
זה עזר לי עם האקנה, עם השיעור לא נראה לי וסידר לי את המחזור לגמרי
ולי לא היו תופעות לוואי אבל כמו שאר הגלולות הן בחילות, שינויים במצב רוח, כאבי ראש וכאלה
אנונימית
לוקחים 3 שבועות ואז יש שבוע הפסקה
אנונימית
21 ימים רצוף, יש לך סימון של הימים עם חצים על החפיסת כדורים, ןאז הפסקה של 7 ימים בה את תקבלי מחזןר. מיד אחרי ההפסקה את ממשיכה לחפיסה הבאה בלי קשר למצב המחזור ואם קיבלת או לא ואם את באמצע פשוט ממשיכה בלופים
שואל השאלה:
ואיך זה עובד לוקחים כל יום או משהו? כי הבהתי שיש סוג של כדורים שלוקחים רק חצי חודש בשעות קבועות
שואל השאלה:
אה וואלה
האמת המחזור שלי בערך סדיר, נראלי, לתקופות מסוימות הוא נעלם אבל יש לי בעיקר תסמינים אחרים כמו שרשמתי
הייתה לי ציסטה ענקית בשחלה, לקחתי דיאנה 3 חודשים והיא נעלמה לגמרי!
בקושי היה תופעות לוואי, לגמרי ממליצה..
לגבי אקנה ספציפית לא יודעת כי לקחתי את הגלולה בשילוב עם ראקוטן אז זה היה בעיקר זה... שיעור יתר לא חוויתי כי גם הייתי אחרי סדרת טיפולי לייזר... גם נשירה לא...
מחזור סדיר ברור כי הגלולה עושה לך מחזור "מזויף" עם זמנים קבועים והכל