4 תשובות
האמת שזה לא כזה משמעותי גם לי יש
שואל השאלה:
^כן ככה גם אני מרגישה
אבל את לוקחת גלולות או משהו מיוחד?
^כן ככה גם אני מרגישה
אבל את לוקחת גלולות או משהו מיוחד?
אנונימית
בעקרון הגלולות זה רק אם זה מפריע לך שבמחזור לא סדיר, אם לא אכפת לך אין כלכך סיבה לקחת
שימי לב לזה ושמרי על אורח חיים בריא, תתאימי את הגלולות אם תרצי אבל זה גם ממש בסדר לא לקחת, הכל בסדר ברוך השם
באותו הנושא: