7 תשובות
שואל השאלה:
איך גילית על זה?
אנונימית
המחזור שלי לא היה סדיר בכלל היו רווחים של לפחות שנה וכשזה בא היה איזה 3 פעמים בחודש תמיד גם כאב לי
שואל השאלה:
עשית בדיקת הורמונים או משהו?
אנונימית
עשיתי אולטרסאונד
שואל השאלה:
עכשיו עשיתי בדיקת דם ודרכה בודקים לי את ההורמונים אבל בלי קשר אני מקבלת גם 4 פעמים בשנה מחזור יש לי אקנה השמנת יתר ושיעור יתר וכתוב שיש לי טוטסטרון גבוה בבדיקות ולא קיבלתי עדיין תשובות אם יש לי או לא ואין לי מושג מה זה ומה קורה לי אם יש לי את זה
תוכלי להסביר לי?
אנונימית
האמת אני לא מבינה בזה כלכך פשוט הביאו לי גלולות שיקלו עליי ויסדרו לי את הזמנים ואני מניחה שזה מה שעושים לכולן כי גם לאחותי יש ולה זה היה הרבה הרבה יותר גרוע ממני
אם את רוצה אני יכולה לשאול אותה על זה אני גם אשמח ללמוד על זה בעצמי