8 תשובות
סתם עירקית , אני גם ככה בתור חצי מרוקאית
אולי גם וגם.
אם זה מפריע לך את יכולה ללכת לעשות לייזר. זה יחסוך לך המון כאב ראש
לי ספציפית לא היה שיערה בסנטר אבל שעירה אני כן
זה גנים גם קשורים כן...
את יכולה לעשות לייזר
אבל זה לא כל העיראקים כי אני חצי עיראקית ולא סובלת מדברים כאלה וגם שאר המשפחה העיראקית שלמה שלי לא
בדקו אותך ואמרו לך שיש לך שחלות פולציסטיות או שאת פשוט חושבת את זה?
בתור מישהי עם שחלות פולציסטיות זה גורם להיות הרבה יותר שעירה
אנונימית
שואל השאלה:
ישלי מראה פוליציסטי או היה לי לפחות וגם יש לי בעיות במחזור והשמנת יתר
אנונימית
יכול להיות גם וגם ובכללי לכי תבדקי מה הסיבה. בדר"כ המון שיער בפנים זה לא קשור לגנטיקה וכן יותר קשור לשחלות פוליציסטיות. לכי להתייעץ עם רופא נשים וחפשי מידע רלוונטי על הורמונים באינטרנט