12 תשובות
שואל השאלה:
בקשר לריקוטן לקחתי אותו פעם אחת והוא עושה לי פלאים אבל כמה חודשים אחרי שהפסקתי איתו הכל חזר כפול שתיים אז אני ממש חרדתית בנושא..

ובקשר ללייזר קראתי קצת שזה יכול להוציא נעימים בפנים ושיש לו שחלות פה סטיות אז בגלל שהורמונים לא מוזנים זה רק יכול לגרום ללעצמך כפולה וכזה עד גיל 25 שהורמונים כקבועים יותר יותר משהו כזה זה את עשית?
אנונימית
שואל השאלה:
הלכתי גם לאיזה רופא עור מומחה שאמר לי שכדאי לי לקחת ריקוטן במינון נמוך תקופה השאלה זה אם אני אעשה אותן אז בטח גם אסור לי לעשות לייזר בפנים.. אולי עדיף לי קוסמטיקאית בכלל אני ממש מבולבלת
אנונימית
ואוו מה את אומרת, מצטערת באמת לשמוע שחזר.. כמה מל לקחת ולכמה זמן?

אני מטופלת בלייזר לשיער פנים 3 שנים בערך, יש הפחתה דרמטית ומקומות שכבר לא צומח. סך הכל אני מעדיפה להגיע אליהם פעם בחודש-חודשיים במקום להתמודד עם השיער בעצמי.
נכון לא תוכלי לעשות לייזר. תצטרכי לחכות גם חצי שנה מתום הטיפול כדי להתחיל.
שואל השאלה:
לקחתי 20 ואחרי זה 40 למשך חצי שנה

אז אולי עדיף לי לעשות לייזר ואז ריקוטן או שזה לא משנה..
ותוכלי להמליץ לי על איפה עשית לייזר בפנים? ואוכל לשאול אותך אם את מתחת לגיל 25? ואם את מגלחת לפני את הפנים
אנונימית
עזר, רק ממש חבל שלא התחלתי לפני. כולם הלחיצו אותי שזה מסוכן ורק אחרי כמה שנים ששום דבר לא עזר שמתי פס על זיבולי שכל של אחרים וניסיתי אותו.

למה לא מומלץ.. מה הבעיה
שואל השאלה:
ואת יכולה אולי להגיד לי מה במשך הטיפולים בלייזר כאילו כל כמה זמן עושים ולמשך כמה זמן? וכמה בערך עולה טיפול?
אנונימית
שואל השאלה:
הריקוטן עזר לך לאקנה? לא חזר לך אחריו האקנה?
והלייזר זה לא בעייתי שמעתי שזה לא ממולץ לבנות מתחת לגיל 25..
אנונימית
לייזר להסרת שיער פנים (ללא גילוח)
בשביל האקנה לקחתי ראוקטן, מאוחר מדי לצערי ויש לי הרבה צלקות.
ראקוטן קודם
מתחת ל25, מטופלת אצל אילה ברלין. אני לא מגלחת.
בהתחלה הגעתי כל שבוע- 3 שבועות ועם הזמן פתחתי מרחב בין טיפול לטיפול.
מחיר תלוי בתוכנית שתבחרי בה.. כמה אלפים בכל מקרה
שואל השאלה:
ובמשך 3 שנים את עדיין ממשיכה טיפולים? כאילו אני שמעתי עליה גם וחשבתי לברר איתה אבל אני גרה רחוק ככה שכל שבוע זה ממש לא ראלי
אנונימית