6 תשובות
אחותי אני שברתי רצף של 300 ומשהו בטעות
לא כולם זוכרים לשלוח הודעה
תשחררי זה לא מעיד על החברות שלכם
שואל השאלה:
בסדר אבל אני מרגישה מעריצה שרק אני שולחת הודעות
אנונימית
לשבורר! אני לצערי החברה הזאת ואני גם שוקלת פשוט לשבור את הרצף עם איזה כמה חברות שאני כבר לא מדברת איתם
כולה טיקטוק
אני החברה הזאת ואני שברתי את זה!!!!!!
כולה רצף אל תתני לזה חשיבות
שלחי הודעה אם היא מחזירה אז אחלה אם לא תחזירי עד שזה יגמר מתישהו