7 תשובות
לא
אני גם ככה אני פשוט לא שמה לב ובגלל שזה בטיקטוק אז אני אומרת לעצמי שאסתכל עוד כמה דקות ונזכרת בערב
זה לא מכוונה רעה
אני גם ככה אני פשוט לא שמה לב ובגלל שזה בטיקטוק אז אני אומרת לעצמי שאסתכל עוד כמה דקות ונזכרת בערב
זה לא מכוונה רעה
שואל השאלה:
בטוח שזה לא בכוונה? כי פעם היא הייתה מגיבה ישר וגם שולחת הודעות ועכשיו רק אני
בטוח שזה לא בכוונה? כי פעם היא הייתה מגיבה ישר וגם שולחת הודעות ועכשיו רק אני
אנונימית
^ אם פעם היא הגיבה ישר אז לא יודעת
אתן מדברות גם בווצאפ?? וגם בווצאפ היא ככה?
אתן מדברות גם בווצאפ?? וגם בווצאפ היא ככה?
שואל השאלה:
אנחנו ממש בקושי מדברות בווטסאפ
פעם אחרונה ששלחתי לה שם הודעה היה לפני שבועיים וחצי והיא עוד לא ענתה אבל זה הגיוני שהיא לא שמה לב כי זה רק 2 הודעות
אנחנו בעיקר בטיקטוק
אנחנו ממש בקושי מדברות בווטסאפ
פעם אחרונה ששלחתי לה שם הודעה היה לפני שבועיים וחצי והיא עוד לא ענתה אבל זה הגיוני שהיא לא שמה לב כי זה רק 2 הודעות
אנחנו בעיקר בטיקטוק
אנונימית
^ אהה אני נגיד רואה בווצאפ יותר מהר מאשר בטיקטוק
תהי בדעה שזה לא מכוונה רעה אל תחשבי על זה יותר מדי
מקסימום את יכולה לבדוק בריפוסטים אם הם מתעדכנים בזמן שהיא לא עונה
לא יודעת
תהי בדעה שזה לא מכוונה רעה אל תחשבי על זה יותר מדי
מקסימום את יכולה לבדוק בריפוסטים אם הם מתעדכנים בזמן שהיא לא עונה
לא יודעת
שואל השאלה:
לפעמים אני רואה אותה מעלה סטורי בטיקטוק בזמן שהיא לא עונה, זה אומר משהו? יכול להיות שהיא נכנסה לאפליקציה רק בשביל הסטורי ואין לה זמן להגיב עכשיו
לפעמים אני רואה אותה מעלה סטורי בטיקטוק בזמן שהיא לא עונה, זה אומר משהו? יכול להיות שהיא נכנסה לאפליקציה רק בשביל הסטורי ואין לה זמן להגיב עכשיו
אנונימית
^ לא בהכרח אבל תגיבי לה על הסטורי ואז אני מאמינה שהיא תראה