9 תשובות
חשוב מאוד
למה שתשפיל אותה, היית צריך לדבר איתה על זה שמפריע לך שהיא משפילה אותך. אם זה הפריע לך כל כך אולי עדיף שהחברות נהרסה
מאוד.
מבינה למה עשית את זה ולשנינו ברור שהיה אפשר למנוע את זה עם הצבת גבולות
מבינה למה עשית את זה ולשנינו ברור שהיה אפשר למנוע את זה עם הצבת גבולות
שואל השאלה:
^^אמרתי לה על זה כמה פעמים. זה לא שינה כלום
^^אמרתי לה על זה כמה פעמים. זה לא שינה כלום
אנונימי
שואל השאלה:
^^כן אבל זה כבר היה מאוחר מדי. היא פגעה בי יותר מדי וזהו אני לא מוכן יותר
^^כן אבל זה כבר היה מאוחר מדי. היא פגעה בי יותר מדי וזהו אני לא מוכן יותר
אנונימי
^ הגעתם לנקודת האי חזרה שבה לאחד מהצדדים נשבר מהזלזול, חוסר כבוד וההקנטה.
לא יכולה להגיד שזה היה בסדר להשפיל אותה מול כולם אבל קרה לי לא מעט ושוב, מבינה אותך לגמרי.
לא יכולה להגיד שזה היה בסדר להשפיל אותה מול כולם אבל קרה לי לא מעט ושוב, מבינה אותך לגמרי.
שואל השאלה:
^בול! איזה כיף שמישהו מבין אותי. לא רציתי להשפיל אותנ באמת אני לא אדם כזה אבל כמו שאמרת זה הגיע לנקודת האל חזור שאמרתי די אני לא מוכן ליחס הזה
^בול! איזה כיף שמישהו מבין אותי. לא רציתי להשפיל אותנ באמת אני לא אדם כזה אבל כמו שאמרת זה הגיע לנקודת האל חזור שאמרתי די אני לא מוכן ליחס הזה
אנונימי
^ כן... יש פעמים שזה פשוט כבר בלתי נסבל וכשאין שיתוף פעולה מהצד השני התסכול עולה וזה מגיע לסיטואציות האלה.
מקווה שיסתדר או לפחות תקבל את הכבוד המינימלי שמגיע לך, בהצלחה))
מקווה שיסתדר או לפחות תקבל את הכבוד המינימלי שמגיע לך, בהצלחה))
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימי
באותו הנושא: