35 תשובות
למה אכפת לך ממישהי שיש לה בן זוג
היא לא תהיה איתך אתה סתם מבזבז עלייה זמן
אנונימי
שואל השאלה:
לא זה פשוט מוזר לי, חשבתי שברגע שיש זוגיות זונחים את כל החברויות
אנונימי
ממליץ לך לנתק קשר איתה אתה לא תרצה להיות בכסאח עם החבר
שואל השאלה:
היא חברה טובה שלי שנים למה שלא יהיה אכפת לי ממנה
לא כל קשר בין גבר לאישה הוא רומנטי
אנונימי
זה לא בהכרח ככה, אצל חלק מהאנשים זה באמת ככה, אבל לא כולם כמובן. לדעתי אתה פשוט מהווה חלק משמעותי שעוזר לה לשרוד נפשית.
תאמין לי זה יכול להיגמר רע בינך לבין החבר שלה, אני לא הייתי רוצה שחברה שלי תדבר עם ידיד שלה, בנינו? אין דבר כזה ידידים והכל זה חרטא והכל אינטרסים.
שואל השאלה:
חבר שלה חבר טוב שלי, הוא יודע על הקשר בינינו
אחלה גבר זה לא מפריע לו והוא לא קנאי ואובססיבי
אנונימי
אממ חשבת על זה שהיא לא רוצה לנתק איתך קשר רק כי יש לה חבר?
סתם כי אתה חבר טוב והיא נהנית להיות איתך?
ומה זה השטויות האלה שהיא הפסיכולוג (זה שהיא מדברת איתו מדי פעם על חבר שלה זה בדיוק כמו שהיא תדבר עם כל חברה אחרת על זה) ושזונחים את כל שאר החבוריות כשיש זוגיות?
תראה כשאתה בזוגיות או מתחתן להבדיל, לא נגמר לך פתאום החיים והקשרים עם בני אדם.. יש אנשים שתרצה להרחיק במכוון ויש אנשים שלא.
אתה צריך להיות שמח..
כל אישה צריכה ידיד גיי כנראה( מצטערת זה דורש)
פסיכולוג חינם!
כי זה תמיד כיף שיהיה עוד מישהו שיקשיב לה,שאפשר יהיה לפרוק אצלו,לדבר איתו,אני בטוחה שהיא פשוט נהנת גם איתך
כי אתה השקית רגשות שלה ואם היא רוצה לבגוד היא תבגוד בו איתך
תגיד תודה שזה ככה המצב
בכנות עכשיו לי יש רגשות כלפי החברה שלו
אנונימי
כנראה אתה חשוב לה בתור חבר, וזה סבבה לגמרי.
זה שהיא נכנסה לזוגיות ממש לא אומר שהיא צריכה לנתק קשר עם החברים שלה ואתה חלק מהחברים שלה
בעיניי זה מוזר.
בואו, יש לי בן זוג ואני משתפת אותו בכל מה שמפריע לי, בכל דבר
והוא אותו דבר לי
למה צריך ידידים? ידידות? אני לא מרגישה צורך
באמת שלא
עם חבר שלי אני עושה הכל
אין לי זמן לעוד בנים סביבי
בעיניי זה כן מוזר והם לא בזוגיות טובה ויציבה
כנראה שפשוט נוח לה לדבר איתך על הכל
כי זה כיף שיש פסיכולוג בחינם שמקשיב לכל החפירות שלה ומעלה לה את האגו .
אנונימי
כנראה נוח לה לפרוק אצלך הכל
אנשים זה לא נכון ^^^^
אישה שיש לה בן זוג היא כל כך תהיה מאוהבת בו שלא תראה אף אחד ממטר
גם לא ידיד
מניסיון
הריי מה יש לה לפרוק לו אם היא פורקת הכל לבן זוג שלה? ומה זה הבן זוג לא קנאי חחח מי שאוהב הוא קנאי
מי שלא זה כי לא אכפת לו
שוב, הזוגיות לא יציבה
כנראה שאתה חבר טוב בשבילה והיא רוצה לדבר איתך על דברים שבאלה לשתף :) הלוואי אליי חבר כזה :)
כי אתה חשוב לה
מציעה לך להעיף אותה הבעיות והחפירות שלה לא מעניינות
אנונימית
למה שלא תהיו ידידים? במיוחד אם אתם חברים טובים שנים
זה כיף ונחמד כשיש מישהו שאפשר לסמוך עליו ולספר לו דברים
יש מצב מאוד גדול שהיא בוטחת בך מאוד, אל תנתק איתה קשר
תשמור אותה אבל אל תיכנס בינה לבין חבר שלה
כי אתה יאדיד. ראה עידו בלאו
אנונימי
כנראה שהיא סומכת עליך שאם יקרה בניהם משהו תיהיה שם בשבילה וזה לגיטימי לגמרי אל תראה בזה משהו רע :)
תגיד תודה שהיא לא נותנת לך ללכת לישון כל לילה עם מחשבות על למה היית הברירת מחדל שלה כשלא היה לה אף אחד, ועכשיו שיש לה חבר אתה מעניין לה אתה יודע את מה
היא חברה טובה, חבל שאתה לא מבין את זה
כי אתה חשוב לה ואמין לה כנראה שאתה ילד טוב.
כנראה שאתה בן אדם נחמד והיא אוהבת להיות חברה שלך ורוצה לשמור עלייך כידיד טוב
מה?? אולי אני פרמטיבי אבל בחיים לא הייתי נותן לחברה שלי לדבר עם שום ידיד אחר כי אני יודע מה ידידים/גברים אחרים חושבים עליה גם אם הם לא יגידו את זה כי זה לא מקובל להגיד

יום אחד רבתי עם האקסית שלי וידיד שלה שהיא הייתה מדברת איתו המון ניסה להתחיל איתה בהזדמנות שהרגיש שיש לו סיכוי טוב
אנונימי
למה לא? אתה חבר טוב שלה, אין שום סיבה שהיא תנתק איתך קשר בגלל זוגיות. בטח אם אתם חברים כבר שנים.
עם חברים בקטע כזה כאילו אתה יודע אז קשה יותר לדבר על דברים אישיים
ואולי יתך אי מרגישה פתוחה