16 תשובות
יעני היית איתם בקטע או סתם בקטע חברי?
זה לא טוב
שואל השאלה:
^^קטע
אנונימית
אמאא אני בת 15 ולא דיברתי עם בן אחד
לא
אז זה לא טוב נגיד אני ברגע שאני מכירה מישהו שהיה בקטע עם מעל ל30 בנות אני פוסלת ישר כי אני מבינה שהוא פלייר
מביא טיפה וויב זנותי אבל חוץ מזה הכל בסדר
זה סבבה, אבל תלוי בגיל שלך.. הייתי ממליצה לך להשקיע בעצמך ולהחליט מה את רוצה מעצמך לפני זה. אבל זה שלך.
בקטע לא סתם לדבר כן
bop
זה יותר מדי
מה אפילו עם אחד לא דיברתי אז 30 ולדעתי לא אבל זה תלוי מה את מתכוונת כשאת אומרת "דיברתי"
הרבה דגים בים לא כולם אכילים
כן צריכה למצוא יותר איכות כי נשמע שהכמות גבוהה מידי
מאיפה הכרת בכלל 30 בנים שהיית בעניין/בקטע שלהם חחח
או שהיה לך את הזמן לזה
כן, נשמע הרבה ונראלי את צריכה להתמקד יותר בעצמך גם.
את נשמעת כמו כל בת ממוצעת
אנונימי