התחברות
הרשמה
נורמלי שלא בכיתי בערך 10 שנים?
או שיש כאלה שלא בוכים בקלות אלא אם זה אירוע ממש קיצוני כמו מוות וכדו'
30 בספטמבר 2023, 15:22
התבגרות
נפיחות
בכי
התאהבות
3 תשובות
כן זה נורמלי לגמרי
I
It's happening again
כן. אולי קשה לך להוציא את הדמעות החוצה
D
Dark Queen.
כן
אנונימי
באותו הנושא:
זה נורמלי שלא בכיתי 5 שנים?
הגיוני שחרדה נגמרת בגלל שלא בכיתי שנה בערך או יותר?
בת כמעט 17 גובה בערך 1.66 משקל 55 בערך, זה נורמלי?
זה הגיוני שלא בכיתי בסביבות ה4 שנים אבל עכשיו שראיתי שפדיקסול פרש אז כן בכיתי
זה נורמלי שלא בכיתי מכיתה ה נכון ?
זה נורמלי שלא בכיתי בסביבות העשר שנים?
נורמלי שלא בכיתי יותר מחצי שנה ובכל השנה האחרונה בכיתי פחות מחמש פעמים?
אני בכיתי היום כמו שלא בכיתי בשנתיים האחרונות, איך אפשר לשפר את המצב רוח?
זה נורמלי ששברתי איזה 4 עצמות ביד ולא בכיתי או התעלפתי?
הוא אמר לי שאני ילדה יפה ומיוחדת ועוד שנייה בכיתי לגיטימי?מרגישה קצת לא נורמלית
בכיתי חצי שעה-40 דקות ואז בכיתי בערך 20 דקות... שתיתי מים והראש עדיין כואב, נורמלי?