10 תשובות
לא, הוא מוזר. זה לא את. אפילו שקצת לא הבנתי למה לא רצית אותו ואז כן
שואל השאלה:
חרדה חברתית בעיקרון בחיים לא יצאתי עם מישהו זה היה לפני שלוש שנים והייתי ילדה
אין לי ניסיון וזה ממש הלחיץ אותי אז הכרחתי את עצמי לרדת ממנו
אנונימית
חחח הוא ילד עדיין וכנראה את בוגרת יותר, יפה שהצבת לו גבולות ואם פעם הבאה הוא ממשיך לדבר אלייך ככה אני ההיתי חוסמת, בין אם הוא חבר של בן דוד זה לא לעניין ככה לשחק את עצמו מולך ואז לחזור בו
^^השאלה מה השתנה בזמן הזה שעכשיו כן היית רוצה אותו?
שואל השאלה:
זה לא שלא רציתי אותו אז
הפחדתי את עצמי, אבל מאז כבר עברתי תהליכים עם עצמי והתפתחתי מבחינת תקשורת בסיסית ופשוט הרגשתי קצת פחות לחוצה לנסות
גם אז הוא ידע שאני מפחדת וקשה לי לזרום על הכל
פשוט מאז קצת השתניתי
אנונימית
בכל מקרה אין מה עכשיו אם הוא רוצה ממך משהו עכשיו זה רק ללילה חבל על הזמן שלך
נשמע שאת מפחדת להיפגע וגם הוא, תכלס את יכולה לדבר איתו עוד פעם ולהגיד שאת רוצה משהו רציני ולא לבזבז את הזמן שלך ואם הוא מסכים בכבוד
תחסמי אותו אחותי
שואל השאלה:
זה מה שכתבתי לו ואז הוא כתב משהו על זה שאני טובה מידי בשבילו ושהוא לא מחפש רציני ואז כבר כתבתי לו שאין טעם להמשיך והפסקנו לדבר
ומאז הוא עושה לפעמים לייקים וזהו
אנונימית
אז הוא פשוט בודק את הגבול מידי פעם לראות אם שינית את דעתך זה הכל, אם הוא היה רוצה אותך בתור משהו רציני הוא כבר היה אומר בשלב הזה