22 תשובות
עכשיו את מדברת
היי
ולא מביך
מה מביך
את ב16
די להיות מושפע מהסביבה כאילו בן/בת 16 צריכים כבר זוגיות
לע גם אני לא זה בסדר לגמרי
נע, לא מביך.
בנות כמונו הכי שוות והן ממש לא ימותו לבד עם 30 חתולים בבית
ממש לא מביך זה מטורף
לא מביך בכלל הכל טוב. תחיה את החיים שלך ואל תמהרי לעשות משהו שהחברה מכתיבה לך שאת חייבת לעשות בגיל מסוים
לא זה לא מביך זה הכי טוב בעולם
אני מעריץ אותך
שואל השאלה:
פשוט כל מי שאני מכירה היה לה קטע אפילו בת דודה שלי שהיא קטנה ממני
אנונימית
לא מביך הכלטוב
שואל השאלה:
חיים שליי^^^
אנונימית
לא מביך
כל דבר בעיתו
^^^^
הכל טוב!! גם לי לא היה משהו רציני ואני בת 18. אני לא ממהרת לשום מקום
שואל השאלה:
אוף אבל זה מבאס אחותי
אנונימית
שואל השאלה:
כיאלו לא יודעת אני רוצה להרגיש כמו כולם כזה
אנונימית
מתוקה זה יגיע אלייך אני מבטיחה לך. אל תחפשי בכוח ואל תתבאסי.
שואל השאלה:
תודה איזה מהממות אתן
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט כמאלו כןלן כזה כבר דיברו עם בנים וכבר התנשקן ואני אפילו לא דיברתי עם מישהו נורמלי לתקופה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה חיים שליי הלוואי זה באמת ככהה
אנונימית
בכלל לע
לא מביך כל דבר מגיע בזמן שלו
באותו הנושא: