7 תשובות
תלכי ברוחב תראי חבורת בנים ותצעקי יא בנים
ואז תברחי על נפשך
כעקרון כל אדם הוא שונה
אם את רוצה ליצור חברות אמת עם אדם (בין אם זה גבר ובין אם זאת אישה) פשוט תהיי את , אם זה מתאים השיחה תזרום ואם לא את לא צריכה לכפות את זה על עצמך
בשלב מסוים יכול להיות שתגלי טייפ של בנים שאת מתחברת אליהם ותגלי לאילו סוגים את פחות
להתנהג רגיל לא לחשוב שאנחנו חייזרים תדברי איתנו רגיל וככה גם אנחנו
אנימה








א נ י מ ה









וגיימינג









ואומניות לחימה








ולהתאמן







אבל כול אחד אוהב דברים שונים אז תתחילי בלשאול מה התחביבים שלך ותמצאי דברים משותפים ותצרי נושא שיחה בהצלחה!
פשוט תהיי טבעית לידם כמו שאת עם חברות או משו ...
הם אנשים בדיוק כמוך חח הכל טוב
תיהיי עם ביטחון זה מה שאוהבים
ותפתחי נושאי שיחה.