6 תשובות
זה יבוא לבד, בלי לחץ...
תנשמי, תתכנני לך מראש מה את רוצה לומר ותרשמי לך את זה
אני מבינה אני פשוט מדברת גם אם יוצא לי לחוץ כי אי אפשר להמנע מזה לנצח אז כשבאמת צריך פשוט לנשום לחשוב על הנושא צריכה מה את צריכה לדעת ומה הם צריכים לדעת ואז פשוט לדבר
תספרי עד שלוש ובשלוש את חייבת ללחוץ
אם לא לחצת את חייבת לסדר ולהבריק את כל הבית
כמוני - כמוך! :(
אין לך מה להילחץ, הם רגילים לשיחות וסביר להניח שכבר נתקלו בכל תרחיש
תתקשרי בלי לחשוב יותר מדי, קטן עלייך!