5 תשובות
נורמלי לחלוטין.
אפשר פרח מחזירה לכולם
כן, לחץ מדכא תאבון אצל הרבה אנשים, גם אצלי. רק אל תשכחי לאכול אחרי השיחה, ואם את יודעת שזה עוד כמה שעות ולא בדקות הקרובות, אולי לאכול משהו קטן דווקא ירגיע אותך
תנסי להכריח את עצמך לאכול זה חשוב אל תשכחי זה רק שיחת טלפון
דבר ראשון תנסי לאכול לחם או פרי/ירק כי זה לא בריא לא לאכול כלום, דבר שני זה לגיטימי בגלל לחץ אבל תנשמי הכל טוב
באותו הנושא: