4 תשובות
כי אתה לא הכי מכיר אותם
או שלא דיברתם מלא זמן וזה קצת מביך
אבל תזכור תמיד שזה בסדר וזה לא משנה כי לא ישפטו אותך
אל תלחץ בגלל זה
או שלא דיברתם מלא זמן וזה קצת מביך
אבל תזכור תמיד שזה בסדר וזה לא משנה כי לא ישפטו אותך
אל תלחץ בגלל זה
ותזכור פשוט להיות אתה
שואל השאלה:
אני אנסה תודה!!
אני אנסה תודה!!
אנונימי
לא רק אותך אני גם לא יודעת איך להתקשר ופשוט מחכה שיתקשרו אלי אבת זה לא הפתרון
תתקשרי בלי לפחד
תתקשרי בלי לפחד
באותו הנושא: