4 תשובות
איך עוברים עלייך הימים האלה ותשאל איך היא ושהרבה זמן לא דיברתם. ואם אתה רוצה לחזור לקשר תגיד לה גם את זה כי אם היא שלחה לך הודעה כנראה שהיא רוצה לחזור לדבר איתך
ואם לא בא לך אז פשוט תענה אבל יבש כזה שהיא תבין
ואם לא בא לך אז פשוט תענה אבל יבש כזה שהיא תבין
תענה/ תעני אולי זה יוביל אתכם למקום טוב
שואל השאלה:
מה להגיד
מה להגיד
כן
באותו הנושא: