2 תשובות
עזבי אותה בשקט היא לא שווה את הדמעות שלך תמצאי מישהי שתהיה חברה שלך אני אתן לך דוגמא ממני יש מישהי גם שניתקה איתי קשר וכל פעם הייתי שקועה בזה ולכן , חברים לקחו אותי לשיחה כי ראו שלקחתי את זה יותר מידי ברצינות ודיברו איתי והסבירו לי
ותאמיני לי גם אצלי זה היה קשר של שנים רק אחרי שניתקתי איתה קשר ואחרי שיחה של חברים אמיתיים שלי הבנתי כל כך הרבה דברים שאני וואלה להגיד ? אני רק שמחה שניתקה איתי קשר