7 תשובות
את תיארת אישה דומיננטית, זה מצוין.
לא בהכרח
שואל השאלה:
אני עדיין יכולה להיקרא עדינה ונשית אם ככה אני מתנהגת או שלא?
אני עדיין יכולה להיקרא עדינה ונשית אם ככה אני מתנהגת או שלא?
אנונימית
את יכולה אין קשר בין הדברים
אין קשר בין עדינה ונשית לבין מה שכתבת.
דעתנות זו לא תכונה נשית, מה שתיארת זו לא דעתנות אז נראה לי בסדר
אנונימי
לעולם אל תבטלי ותשתיקי את עצמך רק כי הרגילו אותך לחשוב שאיזה כנועה זאת האישה האידיאלית
תהיי את בכל הכוח ותראי איך את הגירסה הכי נשית שלך באמת
תהיי את בכל הכוח ותראי איך את הגירסה הכי נשית שלך באמת
באותו הנושא: