4 תשובות
שואל השאלה:
וגם שמעתי שבדרך כלל זה באה יחד עם הביישנות ואני ביישנית רק שמתחילים להכיר אותי
וגם שמעתי שבדרך כלל זה באה יחד עם הביישנות ואני ביישנית רק שמתחילים להכיר אותי
אנונימית
פשןט תהיא את זה הכי טוב
אנונימית
אין לי מושג מי אמר לך שלהיות נשית זה להיות ביישנית אבל הוא עשה לך מקושקשת
אנונימית
ממש ממש לא
הכי נשי ומושך זה להיות את בטוחה בעצמך
הכי נשי ומושך זה להיות את בטוחה בעצמך
באותו הנושא: