28 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה לעשות ניתוחים
אנונימית
זה את רוצה להיות נשית? או שאת רוצה להיות מה שמצפים ממך?
אנונימית
פשוט תקני לק בצבע יפה שאת אוהבת ותמרחי על הציפורניים,
את יכולה גם להתאפר אם את רוצה (אייליינר זה ממש מוסיף ויפה לפנים)
ובקשר למסכות, את יכולה ללכת לסופר פארם ולבדוק אם יש משהו שמתאים לך
שואל השאלה:
^^ גם וגם
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני לא יודעת איך מורחים לק ומרוב שיש לי ציפורניים קצרות בקושי אני מצליחה לשים ופעם ניסיתי
אנונימית
את לא חייבת להיות נשית אם את לא רוצה
אבל את יכולה ללכת לקוסמטיקאית לעשות טיפולי פנים, ציפורניים, מסכות לפנים פשוט קונים בסופר פארם ויש הוראות לא צריך להיות גאון.
לגבי סגנון בגדים פשוט תקני כל מיני דברים שונים עד שתמצאי את הסגנון שלך.
לדעתי את צריכה להישאר מי שאת אלא אם כן זה משהו שאת רוצה ב100% כי אם את עושה את זה בשביל לרצות אחרים זה לא שווה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אמא שלי לא מסכימה לי ללכת לקוסמטיקאית
הרבה אמרו לי ללכת אבל אני לא יכולה
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה את זה
אנונימית
את יכולה ללכת למישהי שעושה לק אולי תקחי חברה איתך שתקנה איתך בגדים
אני חושבת שאת לא צריכה להשתנות אבל החלטה כולה שלך
אנונימית
את יכולה לעשות בנייה או הדבקה אצל מומחית לזה
שואל השאלה:
אני רציתי ללכת למישהי שעושה לק אבל גם את זה לא מסכימים לי ואני לא יכולה לקנות בגדים עם חברה בגלל שכמעט ואין בגדים למידות שלי ואני אף פעם לא מוצאת כלום
אנונימית
את יכולה להזמין מאתר shein בגדים
המשלוח שלהם מגיע מהר
ויש שם בגדים לכל המידות, ויש שם מלא סוגי סטייל
שואל השאלה:
אני מזמינה מהם הרבה אבל הבנות אומרות שהבגדים שאני קונה משם מכוערים אז אני לא יודעת מה כן לקנות
אנונימית
את יכולה לשלוח שנייה קישור לפריט לבוש
כלשהו שהזמנת משיין
אני רוצה לראות מה הסטייל שלך
שואל השאלה:
https://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appsharejump?currency=ils&lan=he&id=2955010&share_type=goods&site=iosshasia&url_from=gm7137061932580319232
אנונימית
זה נראה ממש טוב,
הם כנראה התכוונו שתפסיקי ללבוש אוברסייז
ותתחילי ללבוש יותר צמוד

בכל מקרה, אם זה מה שאת אוהבת לא הייתי משנה את זה בשביל לרצות אותן, זה בכלל לא מכוער

את יכולה ללבוש עם זה טייץ קצר כזה ואז זה יראה יותר "נשי"
שואל השאלה:
לא לא אני לא לובשת דברים קצרים
אנונימית
שואל השאלה:
https://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appsharejump?currency=ils&lan=he&id=2187918&share_type=goods&site=iosshasia&url_from=gm7137063048692486144

אני אוהבת מכנסיים כאלה
אנונימית
נו זה מצויין-
אז את יודעת מה הסטייל שלך
פליז אל תשני את עצמך רק בגלל שבנות אחרות אומרות לך שזה "לא מספיק נשי"
שואל השאלה:
אבל זה מעצבן אותי שאומרים את זה אני באמת כל כך מנסה להיראות נשית אבל זה לא עובד לי
מה אני עושה לא בסדר
אנונימית
הכל טוב איתך תפסיקי.

תקשיבי הבגדים זה לא הכי משנה פה
גם אני לובשת רק ז'קטים שחורים וזהו

מה שבאמת מוסיף לאיך שאת נראית זה האיפור והשיער (זה יגרום להראות "נשית")

בגלל זה המלצתי לך מקודם לקנות אייליינר, זה עושה את הצורה של העין יפה, ואת יכולה לשים עם זה גם שפתון כזה עם קצת צבע

ובנוגע לשיער - את יכולה לעשות פן
את יכולה לראות בקישור ששמתי מדריכים לאייליינר טוב
וחוץ מזה- תראי גם הבחורה בסרטון עם חולצה אוברסייז והיא עדיין נראית "נשית"
שואל השאלה:
מה זה איילנר?
אנונימית
אייליינר זה סוג של איפור
ששמים מעל הריסים (תראי בסרטון ששלחתי לך למעלה)
וזה משנה את הצורה של העיניים, אני אישית לא יוצאת מהבית בלי אייליינר זה עושה אותי פי חמש יותר יפה
את יכולה לקנות את זה בכל חנות של מוצרי איפור או בסופר פארם
שואל השאלה:
אה אוקיי תודה רבה ממש עזרת לי:)
אנונימית
בכיף, אני ממש שמחה שהצלחתי לעזור :)