7 תשובות
התמונות שלך לא עובדות (הקישורים לא עובדים אי אפשר ללחוץ עליהם) בכל מקרה מבינה אותך, אני לא אוהבת חצאיות ושיט.
ושיער תמיד אפשר לעבוד תתארי לי איך הוא נראה אנסה לעזור לך
ומציעה לך להתלבש כזה מכנס גדול חולצה קטנה כאילו גופיה וזה בסדר שאת לא רזה!! יש בגדים מהממים רק את צריכה להתאים לגוף שלך דברים שיחמיאו לך תפרטי לי מה הסגנון שלך והשיער שלך ואנסה לעזור מאמי
טוב הצלחתי לפתוח את התמונות בכל מקרה, לדעתי זה הכל תלוי באופי שלך. לדעתי תעריכי את השיער ואם אין לך כוח תשימי תוספות שמתאימות לצבע שיער לך לא צריך לבזבז הרבה כסף יש בביוטעקר ותעצבי אותם. תחליקי תעשי פן או תסלסלי תלוי בך, לגבי הבגדים לדעתי יתאים לך גופיות ומכנסיים גדולות כמו דגמחים וטרנינגים ואולי קצת מסקרה ואיפור יש לך עור פנים יפה את לא צריכה יותר מדי
לדעתי צריך להאריך את השיער
ואולי עם בא לך את יכולה להתחיל להתאפר קצת פה ושם ונראלי שזהו אין באמת "הרבה על מה לעבוד"
בהצלחה 3>
שואל השאלה:
כן אבל לבנתיים מה אני עושה? אני כבר שנה מאריכה שיער ובעיקרון לבנתיים ההרגשה שבטוחים ב100 אחוז שאני לסבית היא בילתי נסבלתת
שואל השאלה:
וכאילו זה מביך אותי שהמשפחה שלי תשמע פתאום שבאלי להיות נשית וזה, שזה יגיע בטבעי כזה לא יודעת
תאריכי שיער ואולי תתחילי להתאפר טיפה
לגדל אולי את הציפורניים