7 תשובות
שואל השאלה:
fets luck מה הכוונה בהתנהגות
אנונימית
יש בנות שמתנהגות פחות נשי, הכוונה משתמשות לדוגמה באלימות, ללא נימוסים וכו, תרתי משמע, פחות עדינות.
אני בהמה מהלכת. לא אכפת לי מי שאוהב אותי שיאוהב אוצי כמו שאני. וגם את צריכה לחשוב ככה!
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה זה לא מה ששאלתי :/ שאלתי איך אפשר לא שאלתי אם להיות עצמי או לא זה לא עוזר
אנונימית
לטפח את עצמך, לבוש, התנהגות.
חח גם אני קצת יותר טומבוי, בנים לא שמים לב לזה יותר מי ממה שאת שמה לב לזה. הכל טוב. אם את רוצה את יכולה לעשות לק או לצבוע את השיער ולבבוש בגדיים יותר "נשיים" זה מה שלי גורם להרגיש נשית
תראי בתכלס חבל לשנות את ההתנהגות שלך בגלל מה שחושבים עלייך, או מה שאת חושבת שחושבים עלייך, רוב האנשים לא באמת מסתכלים על זה ביומיום. אבל: להתנהג בעדינות, לא לצעוק/לקלל כל כך, אולי לשים לק/להתלבש בצורה נשית.
אנונימית