14 תשובות
לכי לפסיכיאטר
שואל השאלה:
לא יכולה
ביקשתי עצות איך להתמודד לבד
לא יכולה
ביקשתי עצות איך להתמודד לבד
אנונימית
אין סיבה שתסבלי סתם
למה לא יכולה?
שואל השאלה:
אני בטח סתם מפונקת
אני מפחדת ממה שאמא שלי תגיד
אני בטח סתם מפונקת
אני מפחדת ממה שאמא שלי תגיד
אנונימית
מצטרפת לשאלה ):
לא את לא
את מרגישה דברים וזה הגיוני
את לא מתמסכנת או משהו
את מרגישה דברים וזה הגיוני
את לא מתמסכנת או משהו
אני אישית חשבתי שאני מגזימה
וגיליתי שאני לא
אנחנו לא יכולים לאבחן את עצמנו
וגיליתי שאני לא
אנחנו לא יכולים לאבחן את עצמנו
שואל השאלה:
אני לא יודעת אני מרגישה כבר תקופה ארוכה פשוט ממש רע ואני עכשיו בוכה בלי סיבה אפילו
אני לא יודעת אני מרגישה כבר תקופה ארוכה פשוט ממש רע ואני עכשיו בוכה בלי סיבה אפילו
אנונימית
פה בשבילך אם את צריכה❤
אני לא יודעת אם יש לי דיכאון אבל אני כבר מרגישה כמה שנים אותו דבר
מה שאני עושה במצב כזה מנסה כמה שפחות להיות במיטה
לצאת לשמוע ,מוזיקה לעשות דברים שעושים לך טוב
אני לא יודעת אם יש לי דיכאון אבל אני כבר מרגישה כמה שנים אותו דבר
מה שאני עושה במצב כזה מנסה כמה שפחות להיות במיטה
לצאת לשמוע ,מוזיקה לעשות דברים שעושים לך טוב
אנונימית
לקרוא ספרים בנושא, סרטונים שיעזקו להתמודד.
לשתף אחרים זה גם מאד טוב.
בגדול להבין קצת את החיים שלך ומה הדברים שגורמים לך לטוהץב ומה לרע
לשתף אחרים זה גם מאד טוב.
בגדול להבין קצת את החיים שלך ומה הדברים שגורמים לך לטוהץב ומה לרע
שואל השאלה:
אני כל היום כמעט מחוץ לבית ואז אני חוזרת ולא רוצה לעשות כלום
אני כל היום כמעט מחוץ לבית ואז אני חוזרת ולא רוצה לעשות כלום
אנונימית
אף אחד כאן לא רופא לבריאות הנפש.
לא ממליצה להתייעץ עם ילדים בני 15 לגבי מה לעשות עם דיכאון, טיפול שגוי עלול לגרום לנזק.
אם את לא רוצה ללכת לפסיכיאטר/פסיכולוג את יכולה להתקשר לעמותת ערן כדי שלא תרגישי לבד. 1210-זה הטלפון.
אם תדחיקי את הדיכאון הוא כנראה לא ידאך מעצמו.
לא ממליצה להתייעץ עם ילדים בני 15 לגבי מה לעשות עם דיכאון, טיפול שגוי עלול לגרום לנזק.
אם את לא רוצה ללכת לפסיכיאטר/פסיכולוג את יכולה להתקשר לעמותת ערן כדי שלא תרגישי לבד. 1210-זה הטלפון.
אם תדחיקי את הדיכאון הוא כנראה לא ידאך מעצמו.
היי ❤
נשמע שאת עוברת תקופה לא פשוטה בה את מרגישה דברים עמוקים, בוכה הרבה וחסרת אנרגיה לעשות דברים, וזה לגמרי לגיטימי. לפעמים הלב כבד ואין לזה "סיבה ברורה", וזה לא אומר שמשהו איתך לא בסדר. עם זאת נראה ששקלת לפנות לגורם מקצועי ואת חוששת מהתגובה של אמא שלך.
הייתי רוצה שתנסי להקל על עצמך וכתבתי כאן כמה דרכים שיכולות לעזור לך בכך:
לכתוב לעצמך מה את מרגישה, בלי שיפוט, רק לשחרר.
להקשיב למוזיקה שמרגיעה אותך או מחזקת אותך.
לצאת להליכה קצרה, אפילו אם זה רק כמה דקות.
ואם תרגישי שאת רוצה לדבר, אנו בסה"ר נמצאים כאן ברשת, תוכלי לקיים צ'אט אנונימי בווטסאפ 055-9571399 או בקישור למטה. אנו מקשיבים ונותנים לך מקום לפרוק כל מה שאת מרגישה בקצב שלך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
נשמע שאת עוברת תקופה לא פשוטה בה את מרגישה דברים עמוקים, בוכה הרבה וחסרת אנרגיה לעשות דברים, וזה לגמרי לגיטימי. לפעמים הלב כבד ואין לזה "סיבה ברורה", וזה לא אומר שמשהו איתך לא בסדר. עם זאת נראה ששקלת לפנות לגורם מקצועי ואת חוששת מהתגובה של אמא שלך.
הייתי רוצה שתנסי להקל על עצמך וכתבתי כאן כמה דרכים שיכולות לעזור לך בכך:
לכתוב לעצמך מה את מרגישה, בלי שיפוט, רק לשחרר.
להקשיב למוזיקה שמרגיעה אותך או מחזקת אותך.
לצאת להליכה קצרה, אפילו אם זה רק כמה דקות.
ואם תרגישי שאת רוצה לדבר, אנו בסה"ר נמצאים כאן ברשת, תוכלי לקיים צ'אט אנונימי בווטסאפ 055-9571399 או בקישור למטה. אנו מקשיבים ונותנים לך מקום לפרוק כל מה שאת מרגישה בקצב שלך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: