11 תשובות
פסיכולוג
טיפולים
טיפולים
אנונימית
להיות כל הזמן עם חברים ואנשים
להתעסק בדברים כל הזמן
לפנות לייעוץ או פסיכולוג/ית ולדבר על זה
אנונימית
זה תהליך ארוך.
תלך לפסיכולוג זה עוזר
תלך לפסיכולוג זה עוזר
פורמולה 1
ספורט\פסיכולוג,ציור\כתיבה
מצטרפת קשה לי.
פגישות עם פסיכולוג,אפילו שזה מרגיש כמו עול.
למצוא חברים, להסתובב איתם, גם אם זה לקצת, ואפילו שזה ככ קשה ולא כיף.
בעיקרון לנסות לצאת מהמקום הזה של להתבודד, אפילו שזה מרגיש לא אפשרי.
למצוא חברים, להסתובב איתם, גם אם זה לקצת, ואפילו שזה ככ קשה ולא כיף.
בעיקרון לנסות לצאת מהמקום הזה של להתבודד, אפילו שזה מרגיש לא אפשרי.
שואל השאלה:
אני בטיפול עם פסיכולוג אבל לא מרגיש שינוי
אני בטיפול עם פסיכולוג אבל לא מרגיש שינוי
אנונימי
אחי פורמולה 1, זה מרגש, נותן לך משהו לעקוב אחריו כל השנה, לישון איתו בלילה ולקום איתו בבוקר, יותר כיף מלהיות מאוהב
באותו הנושא: