4 תשובות
שלא ילחץ די אחרי שניה הוא שיחרר את זה סתם צבוע כל הבית שם היה צבוע אליה חבל אם היה לוחץ הוא לא באמת חבר טוב שלך אבל היא כן שלו בתוך תוכו הוא גם יודע את זה ממש רציתי שהיא תישאר והלוואי מישהו היה לוחץ לה סייב אבל מצד שני אם איסקוב נגיד היה לוחץ זה היה כנראה מצביעות
אנונימית
הוא בסופו של דבר יודע שזה שהיא בבית זה רע לה ורע לו , הוא לא מפלצת.
הוא דיבורים כמו חול ואין מה לאכול
אנונימי
מעולה שהוא לא לחץ.