8 תשובות
הם יורדים על כמה שהיא אוכלת גם
וזה לא בסדר
וזה לא בסדר
אבל זו לא רק שלקה שאוכלת הרבה, יש עוד בבית שאוכלים הרבה ולהם לא מעירים, ויוסי ממש הגזים.
כן מסכנה היא בכתה על זה ראיתי את זה ונשבר ליבי בקרבי
שמתי לב בערוץ 26 היא באמת גומרת להם את האוכל היא כל היום מנשנשת וגומרת להם הכל, אם מאור הייתה מתנהגת ככה כולם שם היו יוצאים עלייה
אנונימי
שואל השאלה:
הם אמרו באחד הפרקים שהיא חלק מאלה שאוכלים המון, הם אמרו שיש עוד אנשים כאלה
הם אמרו באחד הפרקים שהיא חלק מאלה שאוכלים המון, הם אמרו שיש עוד אנשים כאלה
אבל למה להגיד רק את השם שלה ולא גם את של שאר הדיירים?
שואל השאלה:
זה באמת לא יפה אבל זה לא שהם אומרים משהו שהוא לא נכון
זה באמת לא יפה אבל זה לא שהם אומרים משהו שהוא לא נכון
גם אם זה לא נכון זה לא יפה להגיד את זה