8 תשובות
יש שתי כניסות ^
באח הגדול אין רק כניסה אחת, אז עד הכניסה השנייה אסור להם להשתמש בכפתור הסייב שאפשר להשתמש בו רק פעמיים, אז רק אחרי הכניסה השנייה יהיה מותר
רק אחרי שיכניסו עוד אנשים יתנו להם עוד פעם אחת להשתמש בסייב בהדחות של אחרי הכניסה השניה
שואל השאלה:
וזה דיירים חדשים או הדיירים שהיו מלכתחילה?
סורי שאני ככה אין לי בזה מושגג
^ דיירים חדשים
בפעם השנייה שתיכנס
שואל השאלה:
יש עוד דיירים כאילו שצריכים להיכנס?