11 תשובות
אם כבר שחור
אנונימי
כי זה אסתטי
אנונימית
נשבע מושך
זה יפה עדין ומלכותי כזה(:
זה לא
אנונימי
זה וואו במיוחד ברגליים
שליי***
לבן או שחור נשבע הכי מושךך
אני בעצמי נמשכת לציפורניים שלהם כשאני עושה ג'ל לבן
זה מכוער בעיניי
לא יודע, אני בכלל מעדיף בלי כלום או שקוף.
באותו הנושא: