10 תשובות
כן אתמול
אע לא אתמול, לא זוכת אל כן היה אזעקה והם התחילו לדבר על המשקל של יוסי ושלקה אמרה כזה בתימות אתה שוקל 65 ואז אמר לא כמוך שמנה או שמנה כמוך ווטאבר
איזה יש פרק רק של 18 דקות מה זה החרא הזה?
כן, הפרק עם החללית
הפרק של יום רביעי
כן
ויש אנשים שמתרצים את זה כי הוא זקן
מי שראה את העונה הראשונה של האח הגדול שהייתה לפני כמעט 20 שנה גם שם בוא נגיד במילים עדינות הוא לא היה נופת צופים בסגנון דיבורו
אנונימי
כן באמת אידיוט , למה שירד על המשקל שלה ...
שואל השאלה:
מהה ראיתי את כל הפרק ולא ראיתי את זה איזה מוזר
וכן מפגר אבל זה הדור של פעם לא יודעת הם תמיד הזויים הם לא מבינים שבדור הזה ובכללי להיות מלא יותר מאחרים זה לא דבר רע לכל אחד יש את החיים שלו את הצורת אכילה שלו את הגנים שלו מי הוא לשפוט
^גם באח הגדול לפני 20 שנה עונה 1
היה לו פה גורה
לא חושב שזה קשור לדור
אנונימי