7 תשובות
כנראה שזה מה שהגוף צריך...
את מתבגרת, זה הגיוני...
אם את אוכלת ברמה קיצוני, עד כאב פיזי, לבקש טיפול..
אם לא, ופשוט יש לך המון חשקים, תזרמי עם זה.. הכל בסדר, יש תקופות כאלה.. רק תנסי לאזן את זה עם מאכלים מזינים
את מתבגרת, זה הגיוני...
אם את אוכלת ברמה קיצוני, עד כאב פיזי, לבקש טיפול..
אם לא, ופשוט יש לך המון חשקים, תזרמי עם זה.. הכל בסדר, יש תקופות כאלה.. רק תנסי לאזן את זה עם מאכלים מזינים
שואל השאלה:
אבל זה לא כי אני רעבה זה כי זה דחף שאני לא שולטת בו
אבל זה לא כי אני רעבה זה כי זה דחף שאני לא שולטת בו
אנונימית
כמו שאמרתי, בגיל ההתבגרות יש המון חשקים... גם כשלא רעבים.. גם לי לפעמים יש תקופות שאני לא מפסיקה לאכול...
כל עוד זה לא גורם להרגשה פיזית לא טובה, וברמה קיצונית של עד כאב, זה בסדר לגמרי, כל עד את מקפידה לאכול את כל אבות המזון ❤
כל עוד זה לא גורם להרגשה פיזית לא טובה, וברמה קיצונית של עד כאב, זה בסדר לגמרי, כל עד את מקפידה לאכול את כל אבות המזון ❤
שואל השאלה:
אני לא אני אוכלת דברים מתוקים בעיקר
אני לא אני אוכלת דברים מתוקים בעיקר
אנונימית
גם זה בסדר, אבל תנסי להקפיד לפחות את השלוש מנות המזינות ביום, שמכילות ירקות, חלבונים, פחממות, קטניות.. בוקר, צהריים וערב
בין לבין זה בסדר לנשנש שטויות
בין לבין זה בסדר לנשנש שטויות
שואל השאלה:
דאמ את מקצועית שאפו
דאמ את מקצועית שאפו
אנונימית
חחח שמחה לעזור ❤❤
יוצא לי לקרוא המון שאלות כמו השאלה שלך, שבנות מגיעות לגיל ההתבגרות, ומתחילים החשקים לאוכל, והם נלחצות מזה ומנסות לעצור את זה בכוח...
אבל באמת שלא צריך, זה הכי בסדר לענות לחשקים של הגוף, באיזון, וכשזה לא בא על חשבון המאכילים המזינים שהגוף כן צריך..
יוצא לי לקרוא המון שאלות כמו השאלה שלך, שבנות מגיעות לגיל ההתבגרות, ומתחילים החשקים לאוכל, והם נלחצות מזה ומנסות לעצור את זה בכוח...
אבל באמת שלא צריך, זה הכי בסדר לענות לחשקים של הגוף, באיזון, וכשזה לא בא על חשבון המאכילים המזינים שהגוף כן צריך..
באותו הנושא: